Ik heb een hele stapel kleertjes voor zowel jongens als meisjes. Mijn zoon past 62 helemaal niet meer. Dus ik heb voor een jongen van 50 t/m 62. Ik heb behoorlijk wat. Ook onder andere Lief! en Mexx. Verder Hema en Prenatal. De prijs komen we wel uit. Mijn dochter past 62 nog, maar niet alles meer. Voor haar kleertjes geldt hetzelfde. Ik bied alleen dingen aan die er nog goed uitzien. Veel dingen zijn amper gedragen. Stuur me een berichtje, kunnen we wellicht even bellen. Dan kan ik vertellen wat ik heb en kunnen we eventueel een pakket samenstellen.
Hoi, ik heb wel interesse in maat 62 voor een meisje. Heb je wat foto's? Ik zoek de nog wat langere dingen. mijn meissie word eind oktober geboren als het goed is. Dus ik verwacht dat ze nog in de winter/voorjaar in 62 zal zitten.
Ik zal alles van mijn dochter vanavond uitzoeken en wat foto's maken. Ik heb nog wel lange dingen van haar omdat ik in de winter verwachtte dat ze in 62 zou zitten, maar ze was zo klein dat ze pas in mei ongeveer in 62 kwam. Zij is ook van oktober.