Hallo allemaal, we veranderen de tuin en nu kan ik op zoek naar een nieuwe brievenbus. Makkelijk zou je denken... Echter aangezien de gewone brief lijkt te gaan verdwijnen of in elk geval nog weinig gebruikt gaat worden en de pakketten in de opmars zijn vanwege internet, is mijn oog gevallen op de pakketbrievenbus. Nu weet ik niet met welke maat ik het beste rekening kan houden, er zijn verschillende maten in. Wie heeft er één? Bevalt het? Tips? Alvast bedankt.
Ik had dit nog niet eerder gezien, wat superhandig! Ben s even gaan Googlen maar toen begon ik me toch wel wat af te vragen met bijv. deze: http://www.pakketbrievenbusshop.nl/postpakketbrievenbus/wandmodel-127043.html Hoe krijgt de bezorger ooit dat pakketje in die brievenbus als hij geen sleuteltje heeft? Door de bovenkant niet lijkt me...
Let er op bezorgers mogen alleen op afspraak pakket onbeheerd bezorgen. Maak hier dus goede afspraken over met de vaste bezorgers van je route. Ik ken dankzij mijn werk veel bezorgers en als er geen afspraken zijn leveren hun niet in brievenbus/pakketbussen
Logixbox.nl heeft er ook en ook waar meerdere pakketten in kunnen en toch afgesloten, maar ben ook nieuwsgierig naar ervaringen
Hm nou de meeste pakketjes die ik ontvang moet ik voor tekenen... Edit: laat maar, had nog niet gelezen.