Pakket elders bezorgd, maar dit wordt ontkent

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem92, 19 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.354
    113
    Vrouw
    Dat vind ik ook de grootste ergernis met post nl: op bezorgd zetten terwijl het helemaal niet binnen is. Dan ga je je afvragen of het nog wel komt. Dan lees ik veel liever dat het vertraagd is.

@Zonnebloem92 Fijn dat je jouw pakketje gevonden hebt. Jammer dat een bezorger dan niet eens de juiste nummers weet te noteren... Als iemand moet zorgen dat hij de nummers in de gaten houd is die persoon het wel.

2. Selinajolie

11 jul 2020
    74
    36
    18
    Vrouw
    Dpd idd vreselijk!!! Zeggen gewoon niet thuis terwijl je de hele dag thuis ben!
    Dhl komt altijd zn afspraak na hier en post.nl komt altijd precies als ik mijn kids van school op haal.

3. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Hier zijn PostNL en Dhl top. Beide fijne bezorgers. UPS laatst echter presteerde het om een pakket gewoon terug te sturen naar de verzender met de mededeling dat het geweigerd was terwijl het nooit aangeboden was! Er was de hele dag iemand thuis, echt stront irritant.

4. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Hier zo'n heimwee naar onze oude postnl bezorger. Kende de hele buurt. Kwam wel altijd als ik mijn kinderen van school haalde, maar dan liep ik hem onderweg tegen het lijf. Klein pakkatje gaf hij dan direct af en bij een groot pakketje maakte hij op de terugweg het rondje nog even langs ons huis. ZO aardig.
    Nu hebben we een zeer ongeduldige man. Klopt aan, kan de bel blijkbaar niet vinden en loopt vrijwel direct naar de buren om het pakkatje daar af te leveren. Die beste man denk vast dat ik achter de deur lig.
    DHL wisselend succes, maar meestal gaat het goed. DPD gelukkig niet vaak. Kan me zo ook even geen drama bedenken met hun.
    Wat ik hier elke keer weer feest vind is GLS. Dat is ook een echt drama. We krijgen niet vaak via hun, maar het gaat vrijwel altijd fout. Niet thuis briefje, terwijl ik hem letterlijk aankijk op het moment dat hij een briefje in de bus stopt. Die vond ik wel wonderbaarlijk brutaal. Beste man had geeneens aangebeld, maar wel de moeite genomen om de auto uit te stappen :eek:

5. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    In een ander topic las ik dat een aantal mensen hun postbezorger nog een presentje geven in deze periode, omdat ze zo hard werken.
    Dat laatste ben ik absoluut met hun eens hoor, maar de rest van het jaar halen ze je het bloed onder de nagels weg dat ik niet heel erg genegen ben om een presentje achter te laten.

Deel Deze Pagina