Voor ons 2de kindje zoeken wij een kinderwagen. Wij willen hierbij wel een wiegenbak inc matrasje, een maxi-cosi en een wageninzet. We willen graag een wagen die makkelijk in te klappen is en klein is zoals een quinny buzz. Het liefst dus een wagen met 1 kleine voorwiel of 2 mini voorwielen zoals een bugaboo. de kleur willen we graag donker houden dus of zwart, donkerblauw, legergroen, donkerbruin. Mag ook aquablauw, limegroen etc als maar mooie jongenskleur is Wie o wie heeft er een set te koop liefst in Noord-Holland voor een mooie prijs max 150, maar liever eronder omdat we ook nog een losse wagen alleen inzet zoeken voor onze dreumes, graag ook een quinny met 3 wilen....daarbij geen accesoires nodig behalve regenhoes. Wie ow wie heeft wat leuks in de aanbieding? Je mag me pben maar ook mailen op stillshine82@hotmail.com
ik heb wel een set voor 100 euro, maar de wagen is ingeklept wel groter dan wat je wilt... en daarbij woon ik aan de ander kant van het land...
Ik heb de adventure swivel donkerbruin. Ook heb ik een autostoel in de aanbieding maar heb geen adapter dat hij op de wagen kan. De wagen is voor 1 kindje gebruikt.
Ik zal vanavond of morgen wel even een foto maken als je daar interesse in heb. Wij willen een nieuwe wagen omdat ik 2 kinderen in 1 wagen wil gaan vervoeren. Wij willen onze wagen op mp zetten.
@mamamanuela, hoeveel kost jullie set dan en heb je een foto voor me? @girl: waar woon je dan en kun je je wagen showen? @ Fleur, zou je ook een foto kunnne plaatsen? @Susan, ik heb 3 kinderwagens staan volledige set, maar wil nu gewoon graag een andere en kleinere versie. Duowagen hoef ik niet, vind ze lelijk en onze oudste blijft nooit lang zitten. @kiwi: hoeveel kost die van jullie en wat voor 1? Marktplaats kijken we al, wil namelijk 2 kleine wagens, 1 voor dreumes alleen de inzet en voor de baby een complete set. maxi-cosi heb ik eventueel nog wel zelf doe ik er wel een hoes overheen. Meiden graag reacties tot 200euro voor complete set en 5- euro voor alleen wageninzet...en alleen met foto! Bedankt alvast
ik heb wel een plaatje voor je met mijn wagen ik kan van morgen wel een echte foto maken Bekijk bijlage 134652 er komt nog een foto
en van de wagenbak Bekijk bijlage 134653 bij intresse kunnen we het altijd over de prijs hebben heb er toen zelf 1000 euro voor betaald en hij is maar net een paar maanden oud.. ik krijg binnen kort een duo wagen
Hoi mamamanuela, bedankt voor de foto's, alleen vind ik dit meer een meidenbak en vind de wiegenbak wel mooi, maar de inzet niet....toch bedankt!
ja idd, dankjewel meid ! x Wie o wie nog meer? Ik speur ook nog steeds mp af en heb wel wat gezien...
ik heb voor je ook een link met nieuwe kinderwagens zij is ook niet eens zo duur ook hier is ie is wel van hyves Babyshop Profiel - hyves.nl
was toevallig voor een vriendin op zoek naar een goedkope(re) wagen en kwam deze tegen, denk stuur je ook even de link K-Art Combi kinderwagen Blue Flint
Ik verkoop deze voor 45 euro met alles erop en aan, zie mijn link: Marktplaats.nl > Quinny freestyle 3xl comfort kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Ik woon in Zaandam.