- V&D visserspet - Just Small t-shirt opdruk auto's - Esprit geruite dunne blouse met lange mouwen - Babyface dunne longsleeve "Tough & Rough" - Just Smal t-shirt opdruk Pacific - V&D effen t-shirt, mooi onder Esprit blouse - Just Small blouse korte mouw - Hema t-shirt "vliegtuig" - Mexx dunne longsleeve - Just Small t-shirt "vliegtuig" Alles verkeerd in uitstekende staat! 20,= inclusief verzendkosten! Foto's in mijn album
Ontzettend leuke Snoopy zomerjas, welke je over het hoofd aan en uit moet trekken. Op de buik zit een verborgen zakje. Maat 92 5,= Verkeerd in uitstekende staat! Exclusief verzendkosten Foto's in mijn album
Heel lief zomermutsje voor de allerkleinsten 2,= Eventuele verzendkosten voor koper Foto's in mijn album
Blauwe tut/knuffeldoek van de Prenatal Speen kan eraan geknoopt worden 2 stuks te koop, kan eventueel ook per stuk verkocht worden 3,= per stuk Eventuele verzendkosten voor koper Foto in mijn album
4 verschillende jongensbroeken in maat 80: - Ribbroek - Hema spijkerbroek - Hema donkerblauwe katoenen broek - Hema gestreepte spijker tuinbroek 10,= inclusief verzendkosten Foto in mijn album
- Beebies spijkerjack 5,= - Lichtblauwe bodywarmer, nooit gedragen 3,= - Overdress "Baseball" zomerjack, met op te bergen capuchon 5,= Verzendkosten voor koper Foto's in mijn album
- Liegelind oranje t-shirt "Traffic" - Tom Du t-shirt "Jungle Jeans" , kleine fruitvlekjes bij de hals - Hema donkerblauw t-shirt "Mol", drukkertjes op de linker schouder - Tom Du t-shirt "Secret Agent" met felle letters 10,= inlusief verzendkosten Foto in mijn album
Hele gave stoere jongensblouse van de Hema in maat 74 3,= exclusief verzendkosten Foto in mijn album
- LOGG spijker tuinbroek - H&M Baby geruite korte broek - Hema beige broek - Bampidano stoere broek 10,= inclusief verzendkosten Foto in mijn album
Alles staat nog steeds te koop. Ik heb nog meer in dezelfde maten (Maar dan najaar/winter) en kleinere maatjes (Zomer en winter). Dit komt er nog bij of mail me even met de maat waarin je interesse hebt.