Tegen elk aannemelijk bod, centjes komen ten goede aan spaarpotje Marktplaats.nl - mooi groot pakket jongenskleding - Babykleding | Maat 68 Ik heb nog meer maten en spulletjes te koop
Er is niemand die ik tegen een zacht prijsje blij kan maken met dit kledingpakket? Niet kapot, niet vies, niet versleten. Nooit in droger geweest, binnenstebuiten gestreken....
Het is inderdaad een heel leuk pakket! Helaas is het geen grotere maat anders had ik wel interesse. Onbegrijpelijk dat niemand reageert..
Helaas heeft het grootste gedeelte van het pakket lange mouwen, mjn zoontje kan het pas van het voorjaar/zomer aan en dan zijn de shirtjes met lange mouw niet nodig. Pakket ziet wel erg leuk uit.
Het zijn ongeveer 40 kledingstukken, dus ik denk aan 40 euro. Ik heb ook nog een hoop sokjes, wat slofsokken (nieuw) en een nieuw zwembroekje, die doe ik erbij. Heb ik immers toch niets meer aan.
Helemaal niemand die dit superleuke pakket voor 40 euro over wil nemen? Schijnbaar gaat het goed met Nederland.
Wat een leuk pakket! ik wil het graag van je kopen. Ons menneke past er nu precies in. Stuur maar even een berichtje hoe en wat precies.