ik heb een pakket kleding te koop voor een meisje. dit allemaal in de maat 62 . het zijn 39 stuks! sommige kleding is nooit gedragen ( ze heeft gewoon teveel!) en de rest misschien 1 keer, hooguit 2 keer. het komt van de h&m en prenatal, maar ook zitten er merkkledingstukken bij zoals ducky beau en cakewalk. 6 rompers met korte mouw (2 nooit gedragen) 3 rompers met lange mouw 1 romper met lange mouw van cake walk ( nooit gedragen) 5 pyama's 3 leggings ( 2 nooit gedragen) 3 spijkerbroekjes ( 1 roze nooit gedragen) 7 broekjes (3 nooit gedragen) 1 harembroekje 1 vestje ( nooit gedragen) 1 ducky beau vestje 6 truitjes met lange mouw ( 2 nooit gedragen) 1 warm jasje ( nooit gedragen...had er namelijk 2 van en 1 is er al weg) 1 spencertje van ducky beau 1 warm jogging pakje hieronder een foto en de 2 berichten eronder zet ik ook een foto. alles is dus 1 pakket
ik ga daar straks een foto van maken als mijn dochter op bed ligt. dan kan je ze zien en dan komen we er vast uit ( als je ze wilt natuurlijk)
meiden jullie hebben pb he. zouden jullie mij ook terug willen pb-en als jullie geen interesse hebben ajb.