Mooie merkkleertjes te koop. Foto 1: Lief pakje Oilily, nog erg mooi. Hier wil ik graag 6 euro voor. Foto 2: Heel gaaf winterjurkje/ overgooiertje velours Oilily. Hier wil ik graag 6 euro voor.
Foto 5: Overgooiertje van Cakewalk, nog heel erg mooi. Hier wil ik graag 3 euro voor. Foto 6: Jurkje van Friends, in nieuwstaat Hier wil ik graag 2,50 voor.
Foto 7 & 8: Setje van Feetje, in nieuwstaat. Hier wil ik graag 6 euro voor. Bolerotje mag ook los verkocht worden voor 5 euro. Edit: Het is 68 maar valt klein! Bolerotje is even groot als een bolero van de H&M in 62.
Foto 9: Superlief setje, shirtje van Bakkaboe en broekje van H&M. Broekje is in nieuwstaat en het shirtje is nog netjes. Setje mag weg voor 3 euro.
Er is meer!!! Foto 10: Bolerotje en legging H&M en Bakkaboe tuniekje (tuniekje is donkerblauw). Bolero en legging zijn 1x gedragen tuniekje iets vaker maar nog netjes. Voor het setje wil ik graag 4 euro. Foto 11: Feetje shirtje en legging van een onbekend merk. Shirtje en broekje zijn keurig, shirtje 1x gedragen. Voor dit setje wil ik graag 3 euro.
Foto 12: Overgooiertje Bakkaboe, maillot HEMA en shirtje HEMA Mag weg voor 3 euro. Is nog netjes, niet nieuw meer. Foto 13: Nijntje tuinbroekje met een HEMA shirtje. Mag ook weg voor 3 euro. Setje is nog netjes, niet nieuw meer.
Foto 14: Shirtje feetje 1x gedragen, broekje prenatal een of twee keer aangehad. Setje mag weg voor 4 euro. Foto 15: Stretch bloesje van Feetje, helemaal nieuw. Mag weg voor 3 euro.
Jurkje Bakkaboe. Nieuw maar een touwtje moeten vastzetten aan de achterkant, raakte los in de was. Zie je overigens niet. Hier wil ik graag 5 euro voor.
foto 1, 2, 6, 11, 13, 14 en 15 zijn nog BESCHIKBAAR! De mevrouw waarmee ik een overeenkomt op het Oilily vestje had reageer niet meer.. Deze is dus ook weer beschikbaar!