Hallo, Even een vraag, hebben jullie dat ook dat jullie zoveel moeten niezen. Ik ben nu bijna 22 weken zwanger en de afgelopen 12 tot 14 weken loop ik continu te niezen. Moet ook echt mn buik vasthouden anders doet het teveel pijn. Had het al eens eerder van iemand gehoord maar dat het zo erg kon zijn had ik niet verwacht. Heeft iemand er hier ook zo'n last van?
hahaha dat heb ik dus ook dagelijks , dat als ik iets eet en het net wil doorslikken moet ik niezen.. zal wel normaal zijn ofzo L L groetjes van Ramona
Heb dat vanaf het begin al, dat ik veel moet niet niezen Normaal moest ik bija nooit niezen, alleen als ik verkouden was. Dus het valt erg op nu, bij mij
Ja ik heb het ook! Doet alleen af en toe echt pijn in me onderbuik. Vooral als het ineens uit het niets komt!
Tja.. ik weet dat je slijmvliezen wat gevoeliger worden onder invloed van je hormonen. Ik heb nu b.v. vaak een loopneus, zeker als ik me inspan. Misschien dat jij er juist van gaat niezen?
Misschien heerst er gewoon iets en als je moet niezen terwijl het zeer doet dan valt het je ook nog eens meer op denk ik? Ik zou zeggen: verkouden :-D
hoi hoi of misschien een allergie voor zwanger zijn. nee hoor grapje. ik zelf heb af en toe ook dagen dat ik niks anders doe. groetjes sandra
Weerstand is toch wat minder dus je pikt sneller wat op en loopt er vaak wat langer mee door tot het weer over is. Hier ook meer niezen en hou dan liefst ook mijn buik vast.
Het schijnt inderdaad zo te zijn dat je slijmvliezen gevoeliger kunnen worden als je zwanger bent, ben zelf een beetje allergisch aangelegd en nu lijkt het of ik een beetje verkouden ben, heb het de hele zwangerschap al. Neus zit een beetje dicht, niezen valt eigenlijk nog wel mee. Merk ook dat er andere slijmvliezen (die daar beneden) wat gevoeliger zijn geworden... groetjes, Snoopy
Is eigenlijk ook wel logisch denk ik. Anders had je ook geen mensen gehad die beter ruiken enzo. Dat zal daar ook wel mee uit te staan hebben. Dat alles wat gevoeliger kan worden.
Ja hier nog ene! ik hoef normaal alleen maar te niezen als ik verkouden ben of zo. Nu moet ik de hele dag door niezen. EN helemaal erg als die nies dan niet wil komen..... Heeel vervelend dan loopt het de hele tijd zo te kriebelen en je neus.... Och ja we moeten er wat voor over hebben he! haha :-D
Ik moet ook vaak en veel niezen, eigenlijk naar mijn weten kreeg ik hier al in de eerste weken van de zwangerschap last van. Een zwangerschapskwaaltje noem ik het maar! Ik heb ook al geprobeert of het minder werd als ik elke dag alles goed doe stoffen, maar helaas, helpt het niet. succes! Nancy
Ik moet ook heel erg vaak niezen, ik had alleen geen idee dat dat met mijn zwangerschap te maken kon hebben? Achja, ben blij dat ik niet de enigste ben
Vooral als een nies onverwachts komt, kan dat echt een pijnscheut in m'n buik geven inderdaad! Nu ik er over nadenk, moet ik idd ook vaker niesen dan normaal!
Dank jullie wel voor alle reacties. Begon mezelf al raar te vinden maar ik ben gelukkig niet de enige!