Misschien een tip voor de volgende keer, een email met verzendbewijs laten versturen naar je ipv een papieren verzendbewijs. Naar 9 van de 10 webshops kan dat tegenwoordig
Waarom? Het is jouw verantwoordelijkheid dat je je verzendbewijs goed bewaard. Nadat wij als winkel het pakket hebben verzonden is het uit onze handen. Zou te veel werk zijn als wij voor alle klanten die op internet hun spullen kopen nog moeten gaan uitzoeken waar hun pakket is als ze zelf het verzendbewijs kwijt zijn geraakt. Als je je t&t hebt kunnen we wel gaan nakijken waar iets zou moeten zijn
Nouja je bent een post NL punt. Dat zou je gewoon moeten kunnen nakijken. Of post NL zelf. Zou niet meer werk moeten zijn ofzo voor de winkel. Kom op. Ik snap dat wanneer ik het niet meer heb alles een stuk omslachtiger wordt en het allemaal langer kan duren. Prima. Mijn eigen schuld. Maar kom op, het zou alsnog te traceren moeten zijn. Zowel de barcode als het pakket.
Gelukkig dat je die niet zomaar in de was hebt gegooid zonder te checken ofzo! Staat er wel een datum en adres op?
Heb ze geprobeerd te bellen maar wordt opgehangen wegens te grote drukte. Heb het wel op de mail gezet.
Top! Laat even weten hoe dit afloopt met de afwikkeling van Fonq. Ben heel erg benieuwd wat zij te zeggen hebben. Waarschijnlijk iets in de trant van “oh, pakket is net binnen mevrouw”.
Ja, of we hebben het gevonden hoor... daar verdienen ze vast wel extra aan dat er pakketen “kwijt” zijn..
Ik denk dat je nu een stuk zekerder staat. Pakket ligt dus bij Fonq, zij hebben het ontvangen. Hun probleem.