Hadden wij ook, in plaats te lopen naar het punt nu met de fiets. Navraag gedaan en blijkt dat de pakket kluisjes helemaal vol zitten. Dan schuiven ze door naar een andere locatie.
Deed ik laatst ook, toen hadden ze het alsnog bij de buren afgegeven "daar moest ik toch al zijn"... Ja, leuk. Maar mijn buren openen nog wel eens een pakketje omdat ze niet goed lezen... En dit pakketje had een vrij intieme inhoud Gebeurt hier ook regelmatig dat ze het naar een ander pakketpunt brengen. Vraag ik of ze het bij de fietsenmaker hier neerzetten (400m lopen) staat het 5km verderop in het dorp.
Ja heb ik ook gehad Tot nu toe is m’n pakket kwijt ( buren gevraagd etc ) Omdat er staat in de brievenbus bezorgd moest ik met de webwinkel waar ik besteld had contact opnemen uiteindelijk hebben ze een nieuwe gestuurd maar het andere pakket is kwijt
Hij belde ook aan bij de buren bij wie hij het pakket had afgeleverd,of ze het aan ons hebben gegeven, alsof het hun verantwoordelijkheid is. Zegt ie “Ja,ik had geen briefjes meer over en app deed het niet dus had ik het bij hun afgeleverd en als ‘bezorgd’ gezet”. Is voor de rest een prima man, komt alleen vaak wat gestrest over en een beetje raar, had ik eerder ook al opgemerkt.