misschien beetje lullige vraag maar weet iemand of wajong al binnen is ?? Ik weet dat het op de 12e binnenkomt en krijg nog geld van iemand maar diegene zegt dat het geld nog steeds niet binnen is..
Zou best kunnen dat het nog niet binnen is. De 12e was gisteren en toen was het zondag. Bij sommige banken staat het er pas na 16.00u op. Maar ik krijg het zelf niet hoor, dus ik weet het natuurlijk niet zeker. Maar dat was het 1e waar ik aan dacht.
zou inderdaad kunnen maar oude vrienden van mij hadden het ook wel vaak de dag ervoor dan, dus op zaterdag. de vraag is even omdat deze persoon mij wel vaker voor de gek heeft gehouden en wil het even zeker weten voor ik uit mn slof schiet
Moet er ook bijzeggen dat Wajong/WAO momenteel vaak wat meer naar achteren schuift. Mijn vriend krijgt WAO, was altijd 11e, toen 13e en tegenwoordig vaak op de 14e. Dit is dan ongeacht weekenden etc. In dit geval valt de 12e in het weekend, dus wordt het pas de volgende werkdag betaald/geboekt. En als je dan de pech hebt dat je een bank hebt die het laat verwerkt... dan staat het pas vanavond op de rekening van je "schuldenaar". WAO was hier in ieder geval nog niet binnen vandaag. Zit bij Rabo en die boeken meestal rond het middag uur bij.
in het weekend worden er geen transacties uitgevoerd van bijv ING naar rabobank, wel van rabo naar rabo of ing naar ing, maar niet naar verschillende banken dat is nooit dus als de wajong zelf een ING rekening nr heeft en jij een rabo, dan krijg je het nooit in het weekend.. ik heb al 5 jaar een wajong en nog nooit in het weekend gebeurt
ik krijg het normaal de 11e maar het is nu nog niet binnen. ik denk dat het morgen wel binnen zal zijn