Pakket leuke positiekleding maat L

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Lientje, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben op zoek naar een leuk pakket positiekleding in maat L/XL. Aangezien dit als het goed is mijn laatste zwangerschap is, vind ik het zonde om alles nieuw te gaan kopen.

Ik zoek wel een beetje trendy kleding, en dan heb ik er best wat voor over.

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb een nieuw positiebadpak liggen in maatje 48, nooit aan gehad. Heb je er wat aan? Hij is zwart en ik wil er graag 15 euro voor hebben. PB me anders maar als je hem wilt ;)

3. acire

acire Fanatiek lid

ik ga morgen even kijken voor je wat er nog in de kast ligt. welke maat heb je van broek?

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb een hippe undebelly positiebroek te koop en ook wat andere leuke positie kleding waaronder shirts en topsmaatje m en l zal veen me link van marktplaats hier neer zetten. ik vind een kindje genoeg :) en zet het dus daarom te koop :)

http://link.marktplaats.nl/142872627

http://link.marktplaats.nl/142870445

http://link.marktplaats.nl/142869932 (deze valt ruimer)

http://link.marktplaats.nl/142868952 (nieuwprijs was samen 104 euro van dit pak, op de foto is hij wat gekreukt maar komt zo uit de kast en ziet er nog heel mooi uit. hij zit erg lekker om de buik en zeker op het eind doordat hij zo los zit heel fijn te dragen en toch netjes en hip. Om de buik is hij heel mooi getaileerd waardoor de buik heel mooi overkomt en de broek wordt net onder de buik gedragen aan de voorkant

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    In ieder geval is het badpak te groot, ik heb 42/44, en een badpak heb ik nog liggen, maar bedankt voor de moeite!

@ lovewinnie: helaas zijn alle kleding van je advertenties maat M. Ik wou dat ik daar in paste, maar helaas. In ieder geval bedankt voor het aanbod.

Qua broeken heb ik ook 42/44, ik ben wel 1.84 lang, dus heb best lange nodig (of driekwart, dan zie je niet dat hij te kort is) Rokken mogen natuurlijk ook, dan zie je het ook niet.

6. acire

acire Fanatiek lid

ehm ik heb een sprijkerbroek maat 42 liggen maar ben dan bang dat hij ssn de te korte kant is. ik ben zelf 1.81 en hij had niet korter moeten wezen.. ook heb ik een leuke jurk, maar je moet er wel van houden, het is een zwarte met grote witte stippen. hij staat erg leuk met een grote buik.
    verder heb ik niets meer voor je. laat maar weten of je het hebben wilt of ik zal even een foto ervan moeten maken

7. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Zou je een foto willen maken? Ik ben wel benieuwd naar die jurk. Die broek lijkt me inderdaad wat te kort dan.

8. acire

acire Fanatiek lid

hij hangt nu maar de onderkant is heel erg ruim en er zit een koortje dat je boven je buik vast kan maken.

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik vind hem heel leuk voor de zomer. Wat vraag je ervoor?

10. acire

acire Fanatiek lid

ow je mag hem zo hebben. wel de verzendkosten dan graag, weet jij toevallig hoeveel zoiets kost om op te sturen?

11. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Kan hij in een envelopje, of moet het in een pakket? Kan ik jou niet ergens een plezier mee doen? Heb nog een berg leuke babykleertjes liggen.

12. acire

acire Fanatiek lid

ik denk dat hij wel in een enveloppe past.
    als je toevallig nog wat hebt voor de zomer in maat 68 zou leuk zijn :D

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik zal even kijken, maar dat zal wel hoor, ons meisje is precies een jaar ouder. Ik pb je even

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    En weer open ;)

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dank je! Ik zoek nog steeds leuke kleding. Hier in Zeeland heb je echt weinig keuze voor positiekleding.

Deel Deze Pagina