Te koop: Quinny Speedi SX Papillon Zeer complete en goede set! Met: Maxicosi + adapters Dreami (wandelwagenbak) Voetenzak Regenhoes voor Dreami Regenhoes voor de wandelwagen Parasol Luiertas Fleecedekentje Muggennetje voor de Dreami Boekjes van de wagen en de Maxicosi Bandenpompje Boodschappenmandje Doe een goed bod en wie weet kan jij dan nét zo gaan genieten van deze fijne wagen als ik al die tijd heb gedaan. De set is alleen COMPLEET te koop! http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=56634 Meerdere foto's in mijn album!
dus de bak en wandelwagen niet te koop jammer wand had wel alleen de kinderwagen bak en de wandelwagen willen hebben wand heb nog de frane wand had deze in de kleur roze heb ik nog staan
Sorry meiden, de wagen is dit weekend verkocht. Bedankt voor de complimenten dat het een mooie wagen is. Hij is nu naar een aanstaande mama die er net zo verliefd op is, als ik toen ik hem kocht. Dat doet een mama toch wel weer goed, want een wandelwagen is toch wel een beetje de trots van een mama he Liefs Angel