Hoihoi, Ik heb heel veel meisjes kleding te koop in maat 50 t/m 74 http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=188772&stc=1&d=1318076378 Op de foto zie je een kleine selectie van de kleertjes.. Ik heb namelijk 5 roze kratten vol met allemaal mooie kleertjes die echt als nieuw zijn. Met merken zoals; Burberry (origineel), Ralph Lauren (origineel), Jottum, Gymp, Zara, Hema, Imps & Elfs, River Woods, Mexx etc. etc Alle kleertjes komen uit een schoon en rookvrij huis.. Ook hebben we geen huisdieren. En ik ben erg zuinig op de kleertjes. Uiteraard hoef je niet het gehele pakket te kopen, maar is alles ook gewoon los te koop! Als je geïnteresseerd bent, ben je van harte welkom om langs te komen in Eindhoven!
Ik kan je geen prijsje geven voor het complete pakket.. Het is echt heel erg veel en je kan beter eerst de kleertjes komen bekijken! Anders weet je eigenlijk nog niks!!!
Mmm, Eindhoven is niet echt om de hoek. Ik koop wel vaker een pakket zonder precies te weten wat erin zit, dus dat is geen probleem...Maak zelf meestal een prijs door het aantal stuks te vermenigvuldigen met de stukprijs...Maar dat moet je natuurlijk zelf weten
Hoi MAible, ja en ik heb nog veel merken hoor!! Dat scheelt heel erg per stuk en wat het is.. Er zit bijvoorbeeld Hema tussen en origineel Ralph Lauren
Dag meid, Ik ben geinteresseerd in verschillende kledingstukjes. Hoe kan ik het beste contact met je opnemen? ik zie niet hoe je een prive bericht moet sturen, ben hier niet zo bekend
Hmm, als ik nu al zeker zou weten dat het nu een meid gaat worden... Moet nog een aantal weken wachten daarop.
Heb je alles door elkaar in een kratje zitten? Of de maten bij elkaar? Want ik ben geïnteresseerd in maat 68 en dan voornamelijk in Jottum & Gymp... barbara farber en S&D le chic vind ik ook erg leuk mocht je dat ertussen hebben zitten