Bijna volledig kraampakket

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door San79, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb van mijn kraampakket bijna niets gebruikt, alleen de alcohol en het kraamverband.
    Als iemand interesse heeft in de rest: het is op te halen in Den Haag.

Koop de ontbrekende dingen en je bent voor minder dan 10 euro klaar. Mijn kraampakket was 32,50 dus dat scheelt nogal! Bij interesse kan ik even precies kijken wat er nog inzit.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

kreeg je je kraampakket niet gratis van je verzekering?

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279
    2.978
    113
    Niet iedereen krijgt een kraampakket van de verzekering. En ik denk dat de TS bedoelt dat je zelf een paar dingen (zoals alcohol en kraamverband) moet aanschaffen. Dit zit er immers niet meer in.
    Het pakket dat ze aanbiedt is volgens mij gratis op te halen!

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik begreep wel dat ze hem gratis aanbied. Ik dacht alleen dat iedereen een gratis kraampakket kreeg. Was gewoon een vraagje tussendoor eigenlijk hahaha!

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kraampakket krijg je alleen als je aanvullend verzekerd bent, het zit niet in de basisverzekering. Dus vandaar dat ik hem gekocht heb bij de thuiszorgwinkel.

6. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    hmmm wat raar ik ben gewoon basis verzekerd en krijg wel het kraampakket van cz :S

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik heb hem ook gehad bij de cz, alleen dacht da tik ook normaal basis verzekerd was weet het niet zeker

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Laten we hier nu niet gaan discussieren, NIET iedereen krijgt hem in het basispakket en San bied deze bijna compleet aan ;)

9. Lauraa87

Lauraa87 Actief lid

22 sep 2008
    180
    0
    0
    Overijssel
    Hey,

Heb net een topic geopend, omdat ik mijn kraampakket niet vergoed krijg.
    Moet in het ziekenhuis bevallen,maar toch zitten er wat dingen in wat van pas komt volgens mij!

Ik woon niet in de buurt, dus is het de moeite waard om dit pakket te verzenden?

Groetjes :)

Deel Deze Pagina