Ik heb van mijn kraampakket bijna niets gebruikt, alleen de alcohol en het kraamverband. Als iemand interesse heeft in de rest: het is op te halen in Den Haag. Koop de ontbrekende dingen en je bent voor minder dan 10 euro klaar. Mijn kraampakket was 32,50 dus dat scheelt nogal! Bij interesse kan ik even precies kijken wat er nog inzit.
Niet iedereen krijgt een kraampakket van de verzekering. En ik denk dat de TS bedoelt dat je zelf een paar dingen (zoals alcohol en kraamverband) moet aanschaffen. Dit zit er immers niet meer in. Het pakket dat ze aanbiedt is volgens mij gratis op te halen!
ik begreep wel dat ze hem gratis aanbied. Ik dacht alleen dat iedereen een gratis kraampakket kreeg. Was gewoon een vraagje tussendoor eigenlijk hahaha!
Kraampakket krijg je alleen als je aanvullend verzekerd bent, het zit niet in de basisverzekering. Dus vandaar dat ik hem gekocht heb bij de thuiszorgwinkel.
ik heb hem ook gehad bij de cz, alleen dacht da tik ook normaal basis verzekerd was weet het niet zeker
Laten we hier nu niet gaan discussieren, NIET iedereen krijgt hem in het basispakket en San bied deze bijna compleet aan
Hey, Heb net een topic geopend, omdat ik mijn kraampakket niet vergoed krijg. Moet in het ziekenhuis bevallen,maar toch zitten er wat dingen in wat van pas komt volgens mij! Ik woon niet in de buurt, dus is het de moeite waard om dit pakket te verzenden? Groetjes