Ik heb via MP een hele set beddengoed verkocht (sprei, kussens enz) ik kan nergens een passende doos vinden. Mag ik het ook netjes in een grote vuilniszak verpakken of moet het persé in een doos? Ik krijg hier ook wel eens 'pakketjes' van postorderbedrijven in een zak, vandaar dat ik op het idee kwam.
Ja, kan en mag. Maar inderdaad goed dichttapen en zorgen dat je binnen de maximale grootte blijft. (Kijk anders op PostNL Consumenten | PostNL )
Ik weet 100% zekekr dat het mag. Houd er alleen rekening mee dat het eerder kan beschadigen. Je kunt dan bij het versturen een soort verzekering nemen zeg maar. Vraag er maar eens naar op het postkantoor.
Bedankt voor de antwoorden, dan hoef ik morgen niet meer op jacht naar een extra grote doos. Ik zorg idd dat ik alles goed dicht tape. Beschadigen zal niet zo goed lukken, want het is allemaal zacht spul. Misschien doe ik er voor de zekerheid wel 2 zakken omheen.
Ja hoor ik verkoop veel kleding via MP en doe het soms ook in 2 vuilniszakken overelkaar heen. Gaat prima.