Ik heb van jou ook ooit een draagzak overgenomen en per post laten verzenden en keurig ontvangen. Ik snap haar frustratie ook, maar het is en blijft altijd een risico. Kun je hier postnl niet voor verantwoordelijk stellen?
Heel frustrerend is dat. Nu heb ik van PostNL hier begrepen dat op het moment dat je niet je eigen adres erop zet dat PostNL zich dan makkelijker eraf kan maken met het onderzoek. Ik bracht nl ook een pakket weg waarop niet mijn adres stond en toen kreeg ik dat te horen dat het een risico is dat mocht een pakket kwijt raken we op die manier niks kunnen. Sindsdien zet ik het er dus altijd op. Hoe dan ook heb je daar nu niks aan helaas. Maar zou PostNL dus blijven bellen. Dat pakket moet ergens terecht komen natuurlijk en je hebt wel de T&T code etc.
Tip voor de volgende keer: doe ook het adres in de verpakking evenals jouw gegevens. Heb ooit gehad dat ze mijn pakket hadden open gemaakt om de ontvanger gegevens op te kunnen zoeken (wat dus niet is gelukt), sindsdien probeer ik het adres ook op een briefje te zetten en bij het pakket in te doen
Geen retour adres is geen probleem. Hier meegemaakt bij een pakket naar Italië. Verkoper had verkeerd adres gegeven. Via POSTNL het juiste adres door laten geven aan italiaanse post.. ik vroeg toen Hoe het zat als het retour kwam maar ik geen retour adres had.. zij vertelden dat als je middels de track en tracé ziet wanneer het pakket weer in een sorteercentrum ligt je even moet bellen. Hun vullen dan in het systeem het retour adres in wat gekoppeld wordt aan de barcode . Als de sorteer machine deze scant komt jouw adres op de lijst gekoppeld aan je pakket. Als de postbode je pakket scant komt ook jouw adres eruit. Ik verstuur dagelijks pakketten naar allerlei landen en België duurt vaak ruim 7 dagen. Vorige keer ook pakket weg maar na 10 dagen toch bezorgd ondanks dat track en tracé elke keer aangaf dat het pakket in Nl was, dan weer in België dan weer in NL etc etc. Geduld