Te koop aangeboden: Tandembuggy De buggy is maar enkele keren gebruikt. We hebben hem een paar maanden geleden aangeschaft omdat onze oudste zoon niet altijd mee wilde lopen. Hij heeft er 1 keer in gezeten en sindsdien wil hij alleen nog maar zelf lopen. De buggy is nu dus overbodig.Belangrijkste kenmerken *Heel eenvoudig en klein in elkaar te klappen Achterste rugleuning meerdere keren verstelbaar Achterzitje voor pasgeborenen geschikt Incl. 2 voetenzakken en regenhoezen Exclusieve voordelen voor ouders en kind U koopt hier een hoogwaardig, eerste klas tweelingkinderwagen van het merk Bambino World. Exclusieve voordelen: * Zoals een paraplu eenvoudig en klein in elkaar te klappen Achterste rugleuning: Tot ligpositie in te stellen, daardoor vanaf de geboorte te gebruiken Voor baby`s kan in de ligpositie een extra beschermkap rondom de rugleuning bevestigd worden Draai- of fixeerbare dubbele wieltje voor Vering aan voor- en achterwieltjes voor een aangename rit Achter aan beide kanten remmen 5 Punt`s veiligheidsgordel, eigen riemgeleiding voor pasgeborenen Afneembare voorbeugel Grote vouwbare zonnekap boven beide zitjes Praktische net boodschappenmand Zit gegarandeerd optimale ventilatie en comfort Aanbod alles incl.: levering met twee voetenzakken en regenhoezen Voldoet aan de veiligheidsvoorschriften van de EU
Hey Saartje, Ik ben geintereseerd! Er kan dus ook een pasgeboren baby in slapen?? Waar in NB woon je (zit even te verzinnen hoe we hem hier kunnen krijgen, Leiden). Groet Snoozie
wat wilde je voor de buggy hebben?? en zit er ook een babynestje bij? ik hoor t wel van je groetjes susanne
Hoi Susanne, Mijn vraagprijs is 75,00 Hij stond te koop voor 100,00 ben dus al best gezakt in de prijs. Er zit een baby nestje bij. Voor het kindje voorop zit er een voetenzak bij. Laat maar wat weten. Groetjes
super. wij willen zeker een keer komen kijken... kan dat?? en waar moeten wij wezen in noord brabant?? stuur maar ff pbtje met je gegevens. want 75,00 euro is een mooie prijs.