Hallo allemaal, Heb van de week mijn zoontje zijn speelgoed eens uitgezocht en er kan een hoop weg. Er zit echt van alles bij. Sommige dingen zijn niet meer helemaal compleet maar de puzzels iig allemaal wel. Ik hoef er niet echt veel voor te hebben maar 30 euro ongeveer op zijn minst is wel een reeël bedrag, lijkt mij. Maar als je een ander goed bod hebt kom maar op..... Er zit ook een hoop houten speelgoed bij. Erg leuk. Het liefst heb ik dat het opgehaald wordt maar het zou ook verzonden kunnen worden. Aangezien de hoeveelheid en de zwaarte zijn de pakketkosten 12.20.
Even uppen. Het mag wel voor 25 euro exclusief eventuele verzendkosten. Lager ga ik niet want het heeft een hoop geld gekost allemaal. Ik denk dat de verzendkosten toch op 6.75 euro gaan komen dus voor dat bedrag wordt het verzonden. En mocht het zwaarder blijken te zijn dan kunnen de resterende verzendkosten wel verdeeld worden.
zitten er ook leesboekjes enzo bij, of houten puzzels?? zal even met hubbie overleggen maar nee het is geen geld,