Pakket POSTNL niet bezorgd, maar volgens track en trace wel

Discussie in 'De lounge' gestart door Nientjje, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    heb ik meegemaakt bij 3 suisses en ik moest ook niet betalen,ze deden daar niet moeilijk over gezien er dus inderdaad geen handtekening gezet was.
    nu ken ik iemand die daar een sport van gemaakt heeft,bestelt dingen en beweert dan ze niet te hebben ontvangen en heeft zo al vele dingen gratis verkregen.dus als je echt zoiets voorhebt mogen ze zeker niet dwarsliggen.

2. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    babydump bellen en zeggen dat je echt niet gaat betalen,
    kijken of ze het dan wel belangrijker vinden om wat te doen,
    het is dan voor hun verlies!

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi ik heb dit toevallig 2 maanden geleden exact hetzelfde gehad, met een duowagen. Bleek een invaller aan het werk te zijn geweest bij postnl (een dinsdag), en het pakket was naar een grote centrale gestuurd, om vervolgens weer geleverd te worden na een paar dagen. Houdt je postnl (online) in de gaten daarop staat wanneer ze weer komen. Werd bij mij op vrijdag aangekondigd, en zaterdag bezorgd.
    succes
    oja ik had wel naar de leveraar gebeld om mee te delen dat het pakket volgens track and trace wel bezorgd was, maar dat het niet was bezorgd.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zag laatst 1 van post.nl bij een ander het pakketje in de container stoppen.

En een tijdje terug kreeg ik een nabestelling voor mijn webwinkel, met een opgescheurde zijkant. Dit moet met kracht gebeurt zijn. Waarschijnlijk viel de inhoud tegen.;)

6. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Hier ook een heel positief bericht over TNT. Afgelopen zaterdag was ons zoontje jarig. Die vrijdag was overdag de skelter, zijn cadeau van ons, bij ons bezorgd, maar we waren niet thuis. We baalden wel want op internet zagen we dat deze nu pas zaterdag eind van de dag werd bezorgd (geen ramp hoor). Tot onze stomme verbazing stond TNT s avond 19.30 vrijdag weer op de stoep, met de skelter :).

Volgens mn vriend is het allemaal franchise en krijgen die gasten betaald als ze iets afleveren. Geen idee of dat echt klopt.

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hier ook idd een keer in de container gehad hadden geen briefje er van en wisten het dus ook niet gooide wat weg en zag het toen pas.

En open gescheurd ook een aantal keer gehad met producten voor onze webshop. Maar dat komt waarschijnlijk doordat het uit het buitenland komt en door de douane gecontroleerd is. Maar wel heel slordig en raar.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja dat hebben wij ook al een paar keren gehad en telkens toevallig opgemerkt dat er een pakje stond. Wij komen niet langs de voordeur binnen, maar via de garage. En als het donker is valt dat helemaal niet op.

@ ts: Hoop dat je snel je pakje in je handen hebt!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ze krijgen alleen betaald voor de 1e afleverpoging.. moeten ze nog keer terugkomen, is dat op eigen kosten.

we hebben hier een bezorger gehad, die werd de schuttingbezorger genoemd, die mikte pakketten gewoon de schutting over..

10. December mama

December mama Actief lid

13 aug 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niks ts?

11. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Dan verzegelt de douane het weer en zie je dat ook aan het pakket.

Voor de rest, als de douane het controleert, ben je het gerust een maand extra kwijt en hangt het pakket op binnenkomst in Nederland.

12. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wij hadden zo'n schelp-zandbak bij bol of wehkamp besteld. Weet niet meer, maar toen hij geleverd werd, dacht ik: wat issie dik en zwaar! Bleek dat het wel 10 schelpen op elkaar waren ipv 2. Dus ik de deur weer open gedaan en staan springen en zwaaien om de aandacht vd bezorger te trekken. Hij deed z'n raampje open en ik zei: "Dit zijn 5 zandbakken en ik hoef er maar 1!"

Toen zei hij alleen maar: "Als u er niks over zegt, heb ik niks gezien hoor!" En hij reed weg! :( Stond ik daar...

Uiteindelijk de winkel maar gebeld wat ik nu moest doen, want er stonden op die andere schelpen wel gewoon adressen en die mensen zaten er nu op te wachten. Ik kon ze gratis terugsturen, maar heb ze wel naar het postkantoor moeten tillen (ze konden ook wel opgehaald worden op een andere dag hoor, maar omdat we veel werken, was dat niet handig en anders stonden ze onwijs in de weg in de gang) Ik vond het echt stom!

TS, is je pakketje er al??

13. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Gelukkig krijg ik altijd alles netjes op tijd. Wel ooit eens een pakket gehad van eenander pprachtige mountainbike. Ik zeg nog die is niet van mij maar dat was zijn probleem niet moest ik hem maar naar het postkantoor brengen!
    Gelukkig wist ik wie het was haar naam stond erop ze woont verder in de straat.

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wat een verhalen meiden! Wist niet dat het zo erg gesteld was met postnl.

Hier nog geen pakket of mail van babydump.

15. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    wij hebben op een flatje gewoon en toen gooide ze het ook wel is op balkon, bij vriendin van me hebben ze het laatst door het raam in de slaapkamer gegooit, gelukkig dat het niet de kamer van dr kleine was

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat het heel erg verschilt... Hier heb ik een topbezorger.. Die herkend zelfs de auto want we hebben een keer gehad dat ze al bij ons langs was geweest maar wij er niet waren, ze zag ons onderweg en leverde het bij ons in de auto af..

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, wij hebben ook een hele fijne bezorger! Ik stond laatst met mijn zusje in een winkel en toen kwam de bezorger daar om voor die winkel een pakketje af te geven. Ik verwachtte die dag zelf ook nog een pakketje, dus ik zei zo voor de grap tegen mijn zusje dat ik mijn pakketje ook maar vast ging vragen. Maar twee minuten later kwam de beste man al terug met mijn pakketje, hij had me herkend (hij komt hier ook vrijwel elke dag ;)) en wist toevallig dat er weer wat voor mij bij was :) Echt netjes!

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Babydump mailt dat ze het nogmaals gaan verzenden! Goed nieuws!
    Heb nu alleen totaal geen vertouwen meer in de levering, maar we wachten af.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh fijn! Als de levering nu nog niet in orde is, weet je wel waar het probleem zit en moeten ze daar maar eens maatregelen gaan nemen. Hoop dat je het snel hebt alleszins!

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig maar fijn dat de baby dump het netjes oppakt...

Deel Deze Pagina