Pakket POSTNL niet bezorgd, maar volgens track en trace wel

Discussie in 'De lounge' gestart door Nientjje, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Zucht.... PostNL...

Tijdens de zomervakantie hadden wij erg weinig tijd om alles voor vertrek nog te kopen, het werd warm en dus moest er echt zomerproof kleding komen.
    Flink besteld, 4 dozen, kwamen op één dag binnen, meteen alles bekeken en wat niet goed was, hup, direct teruggebracht naar een inleverpunt. Bonnetje mee en een paar dagen later op vakantie.
    Komen we thuis, mailbox vol met aanmaningen, we moesten betalen. Maar ik ga niet betalen voor iets wat teruggezonden is.
    4 dozen spoorloos! Gelukkig hadden we de bonnetjes, hebben alles extra gecontroleerd en de bedrijven gebeld.
    5 weken later kregen we mailtjes dat de retourzendingen goed bij ze waren binnen gekomen. 5 weken! En niemand weet waar al die tijd de pakketjes waren...

Wel fijn dat het nogmaals verzonden wordt, maar waar dan het andere gebleven is?? Heel vreemd!

2. PostNL betekend tegenwoordig PuinhoopNL.. Wist je dat? Haha..

Nu zit ik ook op een pakketje te wachten. Van BartSmit. Kan elk moment arriveren.. Kan eigenlijk net niet door de brievenbus. Heb nu de site van postnl ernaast openstaan, en ververs dat ding haast wel elke 5 minuten.. Oh ze zijn telaat! LOL.

TS, fijn dat Babydump het nogmaals gaat verzenden, ben benieuwd of het nu wel goed gaat.

3. tuc

tuc Niet meer actief

joh ik had die dingen echt never naar het postkantoor gesjouwd. Ik had tegen de winkel gezegd...je krijgt een week om ze bij mij thuis op te halen, anders gaan ze op marktplaats.

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    De postboden weet hier dat als we niet thuis zijn hij het in de schuur mag zetten, en als ik in de tuin ben of boven en heb de deurbelniet gehoord zet hij het in de bijkeuken of kleine pakketjes via het hondenluik naar binnen. Heb trouwens dt gewoon met hemzelf afgeproken want het kanoor stom volk!! Al dikke ruzie gehad!!

5. Nou de hier krijgt ook weer een klacht aan zijn kont.

Pakket bij de buren afleveren, zonder een briefje achter te laten.
    Lekker handig weer!

6. bouncytigger

bouncytigger Bekend lid

27 feb 2012
    861
    0
    0
    Hier ook een super bezorger van pakketjes. Als wij niet thuis zijn, probeert hij t bij de buren. Onze buurman heeft een poos veel gehandeld via mp, dus de bezorger en hij kennen elkaar ondertussen persoonlijk... Dus als onze buren ook niet thuis zijn brengt hij ons pakket naar de moeder van onze buurvrouw die verderop in de straat woont. Zij brengt t dan weer naar onze buren eb wij krijgen t de zelfde dag nog gewoon. ..
    Alleeb de postbode is een ... (insert mannelijke vleeswaren...) die vouwt gewoon dingen dubbel waar duidelijk op staat dat t niet mag enzo...

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

haha ben ik dan echt de enige die de postnl bezorger op een hete dag wat te drinken of een ijsje aanbiedt? het zijn ook maar mensen en ze staan zwaar onder druk. Ik heb wel eens een docu gezien over PostNL en het is hard werken, met weinig inkomsten.
    Overigens heb ik (behalve die keer met de duowagen, zie aantal reacties hiervoor) bijna nooit klachten over de bezorging. De bezorger vroeg mij later nog of de kinderwagen beviel.:p

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Wij hebben hier ook een top bezorger alleen schrok ik vorige week wel toen hij nog eens tegen 9 uur een pakketje bracht :)
    Maar goed hij had het erg druk gehad en dan waardeer ik wel dat hij nog door werkt om het allemaal te bezorgen.

9. knap

knap Niet meer actief

Normaal geen problemen met post nl.

Wel nu. Deze week had ik een bestelling gedaan bij Bol.com.
    Donderdag krijg ik een mail de verzending is begonnen de bestelling komt morgen aan.

Vrijdag.s geen bestelling gezien! Zaterdag meteen Bol.com gebeld. Op de site staat dat ik het dinsdag gaat krijgen.

Maar nu stort als het goed is Bol.com mij mijn geld terug omdat ze het parket niet konden vinden? Maar er staat nog steeds dat het dinsdag gaat aan komen op de site van post.nl.?
    We zullen het wel zien.

Wel netjes van bol. Dat ik eigenlijk mijn geld meteen terug gaat krijgen( had er niet om gevraagd) zal van de week wel melden hoe het is en gaat aflopen.

Want die bestelling wilde ik wel graag hebben. Mijn magnetron is kapot gegaan vorige week en heb een nieuwe gekocht( besteld). Goedkope van 45 euro haha maak ook niet uit. Kan er niet van zonder die magnetron al hoe wel. Na een week geen. Lukt het in huis gewoon nog wel aardig. Hihi.

10. knap

knap Niet meer actief

De bezorgen.s zelf werken zich vaak een slag in de ronte.

11. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Als hij je pakket van 230 euro laat verdwijnen bied je hem ook geen ijsje meer aan! ;)

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @TS,
    is er inmiddels al iets bekend?!

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik moet nog even nuanceren, bedenk ik me, want we hebben door de weeks wél een heel fijne PostNL bezorger. (ik koppelde hem in m'n hoofd aan TNT, maar dat is natuurlijk overgenomen)
    Maar in het weekend, als dus iemand anders dit deel van de stad doet, gaat het mis. Dat was dus met die zandbakken ook...

Zaterdag is bijna m'n hele bestelling van Prénatal bezorgd, maar zónder m'n Tripp Trapp stoel! :( En op de pakbon die in het doosje met de kleinere spulletjes zat, staat die dus wel aangegeven als behorende bij deze zending.

Heb zaterdag meteen Prénatal gemaild, maar nog geen antwoord. Zometeen maar bellen met de klantenservice. Ik hop zó dat 'ie vandaag alsnog bezorgd wordt!

TS, jij inmiddels je spullen binnen?

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    De volgende dag had ik de spullen van Babydump binnen, super service!
    Ben benieuwd of we het andere pakket nog eens terug gaan zien.

Deel Deze Pagina