leuk pakket. Ontzettend lief van je! Vooral in Januari zitten veel mensen krap en kunnen ze zoiets als dit gebruiken.
Ik had zo graag gewild dat het niet nodig was, ik hoop idd dat ze het leuk vind. Dit zijn wel dingen die ze lekker vind. Een verwenpakketje
Super en ontzettend lief van je!!! Ik ga je idee denk ik pikken...voor een ernstig zieke vriendin van me...mag dat? (ik ga erin doen waar zij van houdt...)
Met de Kerst hebben wij zo drie pakketten weggegeven. Aan mn ouders en mn schoonzusje en haar gezin. Zij hebben in het afgelopen jaar onze kinderen opgevangen toen het hier even niet goed ging (vriend hartinfarct gehad en we moesten afscheid nemen van ons zoontje) En het was er nog niet van gekomen om ze iets te geven. En ook schoonmoeder heeft een pakket van ons gehad. (Die moet rondkomen van alleen AOW en ik geloof een ieniemienie pensioentje). Ook hier de wat luxere dingen erbij gedaan, wasmiddel en douchespul, koffie, magazine etc. hihihi bij mn schoonmoeder kwam het goed van pas.... we kwamen daar, bleek ze volledig door de koffiemelk heen te zijn... laat dat nu net ook in het pakket zitten.
Ik heb de mand bij de Action vandaan. Ik heb er ingedaan natural chips Happinezz Bertolli boter Mooi kaarsending voor waxinelichtjes Beschuit Koffiepads Koeken Chocolade Ciabattabrood Fotolijstjes Havermout Thee Wasmiddel Port Tandpasta Parfum Deodorant Fruit
Vandaag heb ik het pakket kunnen geven. Ze wist niet waarvoor ze kwam, een extra verrassing dus. Ze was er zo blij mee. Zo verbaasd ook! Ik ben heel blij dat ik haar er blij mee heb kunnen maken.