Ik probeer het dan wel bij een ander service punt van PostNL. Wie weet staat daar kundiger personeel....
Zulke winkels hebben hun magazijnen in Nederland. Ik woon in EN en als ik bij hollister bestel dan komt het ook uit Nederland en bij forever21 ook. Ik heb al god weet hoelang niks meer bij forever21 besteld omdat het enorm tegenviel maar bestel best vaak bij hollister en merkte laatst op dat het uit NL kwam bij hun kost het ook geld om terug te zenden maar kan gratis retouren in de winkel. Scheelt ook best veel.
ik heb ook een keer wat teruggestuurd koste mij zeker 19- maar dat was het wel waard. Kon gewoon afgeleverd worden bij post NL met zo'n retoursticker die je erop kon plakken. Retourkosten zijn niet terugbetaald.
Even andere vraagje. Ik wil ook bestellen en ben wel benieuwd hoe de maten vallen? Iemand die dat weet?
Next valt inderdaad erg ruim. Of toch tot ongeveer maat 98, daarna vind ik het bizar genoeg net kleiner vallen.
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Adres in Schiedam wordt niet erkend door de Post en op de site staat dat het naar Engeland moet. Ik heb gebeld (telnr doet het niet..) en gemaild (geen antwoord) dus ik ga het erop gokken en stuur het naar Engeland. Baal er wel van, je bent er echt veel tijd mee kwijt!
Hoi PostNl moet je pakketje gewoon aannemen hoor! Je ontvangt alleen geen bewijs. Ik heb inmiddels 2 keer iets teruggestuurd bij een PostNl punt en ze hebben het hier nu door gelukkig 😉(ze huiveren al als ze me zien aankomen denk ik 😂 )