gevoelens

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinmonster, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    hallo

hebben jullie tijdens jullie relatie ook wel eens wat gevoeld voor een ander? heb je hier iets mee gedaan of ben je er hard voor weg gelopen.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nog nooit gehad ;)

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja in mijn vorige relatie.

Heb er niks mee gedaan ben alleen heel erg gaan na denken en kwam er toen achter dat ik in die relatie totaal niet gelukkig was..

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ja, gevoelens voor mijn ex, na anderhalf jaar miste ik hem nog steeds en droomde over hem. Ik had het met hem uitgemaakt omdat mijn familie hem niet leek te accepteren en ik hem op dat moment geen man voor de rest van mijn leven vond. Ik heb het toen uitgemaakt met mijn toenmalige vriend en ben alweer een aantal jaar samen met mijn "ex" die nu een uitstekende vader en partner blijkt te zijn :)

5. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ja bij 2 exen gehad.. bij mijn eerste ex werd ik verliefd op zijn beste vriend en bij de de 2e ex op zijn broer...

Beide keren nooit wat mee gedaan maar het is wel heel frustrerend!!!

Bij mij kwam het doordat beide exen nou niet echt de eerste prijs verdiende voor galantheid en vriendelijkheid.... en zeker niet voor de beste vriend ter wereld dus daarin opende het mijn ogen maar wat met die verliefdheid gedaan nee hoor...

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ja, ik heb wel eens een "klik" met iemand gehad en wat geflirt (geen echte vrliefdheid of zo hoor, denk dat het meer om de spanning was). Als ik vrijgezel was geweest dan had ik het wel geweten..... Maar dat was ik dus niet, dus niets mee gedaan.

Je vraagt het vast niet zomaar, dus wat heb jij er mee gedaan (of ga je er mee doen)? :)

7. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Eén keertje gehad, met een ex. Maar niets mee gedaan. :)

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ja hoor, voordat ik mijn man leerde kennen was ik een behoorlijke flirt en flierefluiter......had ik een vriend, kreeg ik wel eens gevoelens voor een ander en deed daar dan ook wat mee:) Maar goed, ik was toen een stuk jonger en hing ieder weekend in de kroeg:D

Sinds ik met mijn man samen ben, heb ik nog nooit gevoelens gehad voor een ander.

9. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    in een ander bericht van mij heb ik verteld dat het even niet zo goed gaat tussen mij en mn partner. nou kwam ik een oude vriend tegen (nooit wat gebeurd) en deze was er lief en aardig tegen me. dus voel me gevleid en weer begeerd. Ik ga er niets mee doen wil m'n relatie niet op het spel zetten. Het rare is wel dat het sinds die tijd een stuk beter gaat tussen mn vriend en mij.

heb dit in al die 7 jaar nog nooit gehad. nou vertelde mn moeder dat zij, mn oma en een vriendin van haar het zelfde hebben gehad.
    dus vroeg me af of er nog meer vrouwen zijn.

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ik heb nog steeds een zwak voor een andere man, maar dat is echt geen relatiemateriaal ;). Ik kom hem niet zo vaak tegen en mijn vriend weet ervan dus die plaagt me ermee en dan is de "spanning" er ook vanaf.

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ja gehad met mijn eerste huwelijk,was meer dat ik merkte dat ik me meer op ging tutten voor het werk omdat een collega me veel aandacht gaf. Toen had ik iets van mmmm.(ik wist dat het een player was) Ik heb het er met mijn toen man over gehad en er voor gezorgd dat ik niet meer met hem hoefde te werken. Gewoon voor het idee.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nop totaal niet. heb geen oog voor andere mannen. nergens voor nodig ook :) ben ziels gelukkig met mn gezinnetje en boeid me niet hoe lief of knap of geweldig een andere vent is

13. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    ja heb ik wel eens gehad. Maar dat was in de periode dat het met mijn ex (nr1) niet goed ging. Ik heb er op dat moment niets mee gedaan. Maar heb eerst mijn relatie beëindigd. Later is het wel wat met die jongen geworden. Maar dat is ook na 1,5 jaar weer over gegaan. Ik heb met die laatste beëindiging wel heel veel moeite gehad.

Achteraf bleek dat ex nr 1 mij meermalen flink belazerd had. Dus wat dat betreft had ik niet zo braaf hoeven te zijn. Maar aan de andere kant heb ik me wel aan mijn eigen waarden en normen gehouden.

Sinds ik met mijn man ben geen gevoelens meer voor een ander gehad. Ik sta er ook niet voor open nu, want ben erg gelukkig met mijn man!

14. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Nee, sinds wij samen zijn doen andere mannen mij echt helemaal niks meer.

15. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Op het moment...

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nee tot nu toe nog niet gehad met mijn man, wel met exen in het verleden vaak was dat voor het teken dat het niet meer goed zat en beindigde ik de relatie, en nee niet om met de volgende verder te gaan.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja heb ik gehad , ik heb er toen niks mee gedaan.
    Maar voelde me idd ook gevleid door de aandacht wat ik kreeg van diegene.

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja hoor, paar maanden geleden, niks mee gedaan en is vanzelf weer overgewaaid!

19. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hmh ja 1x, niks mee gedaan. Was wel even een eye-opener, was namelijk totaal niet gelukkig in die relatie.

20. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik heb nog nooit serieuze verliefdheidsgevoelens gehad sinds ik samen ben met mijn vriend, ook geen lustgevoelens, maar wel een enorme klik met iemand die toevallig van het andere geslacht is en van wie zijn mening, aandacht en interesse oprecht iets met me doen.
    We hebben allebei een gezin en zijn heel erg gelukkig met onze partner, maar ik kan wel zeggen dat de komst van deze vriend, mijn leven zeer zeker verrijkt heeft. Als we 20 jaar jonger waren geweest en elkaar waren tegengekomen toen we nog vrijgezel waren had het wel iets kunnen worden zeggen we altijd tegen elkaar haha.
    Ik wil er wel bij zeggen dat ik over het algemeen beter met mannen overweg kan dan met vrouwen en ik meerdere mannelijke vrienden heb dus zo raar is dit dus ook weer niet. ;)

Ik zal overigens, gevoelens of niet, nooit iets beginnen met iemand zolang ik nog in een relatie zit. Ik maak eerst iets 'af' voordat ik aan iets nieuws begin. Ik ben zelf gescheiden 7 jaar geleden en ook toen wilde ik dat eerst 'rond' hebben voordat ik me weer openstelde voor nieuwe mensen.

Deel Deze Pagina