Hoi, Ik weet niet precies waar op zp ik deze vraag kan stellen, dus ik probeer het hier even.... Ik ben op zoek naar een grote speelmat voor m'n meisje. Ze rolt zo enorm snel en veel, dus ze rolt continu van haar huidige speelkleedje af. Ik wil niet dat ze direct op het laminaat ligt, vind ik gewoon niet zo hygienisch. Dus...een speelmat! En groot ook! Want mevrouw gaat werkelijk overal naartoe. Een standaard boxkleed volstaat niet. Ik wil overigens geen box, want ik wil het kleed op de grond zodat ze lekker veel ruimte heeft. Ik kwam net boxenland.nl tegen. Dat is precies wat ik zoek! Van die puzzelvormige foam matten in de vorm van tegels. Dan kan ik 'm zo groot maken als ik wil. Maar ze vragen 7 euro per tegel...dat wordt een duur grapje. Ook wil ik niet dat er uitneembare figuurtjes inzitten. Het geheel moet gewoon op de grond blijven liggen zonder dat er losse onderdeeltjes in zitten. En......het liefst betaalbaar. Een hoop eisen, en al mijn geGoogle heeft nog niets opgeleverd. Weet iemand de ultieme speelmat, die voldoet aan het bovenstaande? Hoeft niet perse de puzzelfoamtegels te zijn, maar wel iets dat er qua structuur op lijkt. Dus geen materiaal dat snel plooit, ik wil dat het netjes strak blijft liggen. Ik hoor het graag, dan haal ik 'm dit weekend nog! Thanks!
Klopt....maar die zijn vaak laag- of zelfs hoogpolig. Dan gaat ze sabbelen op de stofjes, dat wil ik liever niet.
Ja ik denk dan gewoon een kleed van Ikea ofzo? Ik heb hier zo'n kleed met zo'n weg erop, ligt de jongste ook vaak op.
ik heb zo'n foampuzzel bij intertoys gehaald, tien euro ofzo en dan twee aan elkaar gelegd. Op een gegeven moment ook niet meer genoeg en rolde ze gewoon de hele kamer rond..
bij te koop gevraagd was er laatst iemand die dat aanbood. misschien is het er nog. of wil je niet tweede hands? als je tweede hands geen probleem vind kun je ook een topic plaatsen bij te koop gevraagd.
Je kindje mag niet op het laminaat rollen want dat is niet hygienisch, je wilt geen tapijt want daar gaat ze op sabbelen??? Ze kan haar tong ook over de vloertegels halen die je wilt kopen, dus die zijn dan misschien ook wel niet geschikt. Als je gewoon iedere dag de vloer even schoonmaakt, dan kan je vloer toch nooit zo smerig zijn dat het gevaarlijk is voor je kindje. Op die manier heeft ze de volledige ruimte tot haar beschikking en geef je haar lekker veel vrijheid.
O ja, sorry, dat is natuurlijk nog niet echt een antwoord op je vraag. Bij de meeste speelgoedzaken hebben ze wel vloerpuzzels van foam, die zijn vast een stuk goedkoper. En ook verkrijgbaar zonder losse stukken.
Kleed vd Ikea is best groot. Maar hoe doe je dat dan als ze gaat kruipen als je het nu niet hygienisch vindt?
Soft Foam Vloerpuzzel Disney Princess - Disneyonlineshop.nl Speelgoeddoos Hot koop EVA matten Certification/60 * 60 * 1cm Body Works Fitnessgroothandel met 1800 sport, fitness, gezondheid producten. :: GEVECHTSPORT :: Karate puzzel mat / 1 x 1 meter
Even zoeken op puzzelmat en je komt echt superveel tegen. Ze worden ook in stallen gebruikt blijkbaar, dus er moet aan te komen zijn. Bos Rubber - Paard producten - Stal - Puzzelmat
ik neem toch aan dat je gewoon dweilt? dus wat is er dan onhygiënisch aan? als je kindje straks gaat kruipen dan hou je ze ook niet op het kleed hoor.
Dacht ik ook.. Straks gaan ze buitenspelen... Likken ze stoeptegels... Nemen ze een hap zand Jay had laatst een pissebed in zijn mond.. Jak ... Maar hij leeft nog
Precies, dat heb ik ook gedaan met mijn kleine. Maar aan de andere kant ... al heel snel blijven ze daar ook niet op liggen. En als ze gaan kruipen, dan komen ze ook op het laminaat. Is misschien ook wel goed voor de weerstand.