Pakket voor de vorige bewoner..

Discussie in 'De lounge' gestart door Elines, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

nee esprit gaat met facturen, die doen niet aan ideal. ;)

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dat heb ik ook een keer gehad.. kwam de tnt met een doos van bol.com geadreseerd aan de vorige bewoners.. ik heb gewoon gezegd dat hun de vorige bewoners zijn en het pakje niet geacepteerd postbode deed nie moeilijk hoor

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

hmmm sorry maar dat je niet even wilt bellen naar tnt voor die 10 cent per minuut? wat zijn mensen toch principieel tegenwoordig ;) als het nou elke week voorkwam...

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Eens!

Het is mij ook 1 keer overkomen met een bestelling op een website waar ik een account had. Ik had mijn adres wel veranderd, maar later bleek alleen bij het factuuradres en niet bij het afleveradres (die moest ik allebei apart veranderen, wist ik veel ;)). Stom, maar kan gebeuren toch? De website in kwestie ook niet erg overzichtelijk wat dat betreft. Ze hebben de bestelling dan ook kosteloos opnieuw naar me verzonden (was geen dure bestelling), maar ik weet niet wat de bewoners met het andere pakket hebben gedaan. Ze waren met ander post altijd heel netjes (bij ons in de brievenbus gooien), maar hierover heb ik nooit wat van ze vernomen. Ik ga er vanuit dat ze het hebben terug gezonden.

5. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Tja, ieder zijn ding. Maar ik vind het eigenlijk niet mijn verantwoordelijkheid om te bellen naar ze. Ik vind het behoorlijk dom dat je iets besteld en dan vervolgens niet het afleveradres checkt. In het eerste half jaar na hun verhuizing ben ik al hun doorzend/terugzend service geweest voor alle post want zij hadden geen TNT verhuisservice afgesloten waardoor er dagelijks post bij ons voor hun kwam. Daarnaast hadden ze niet eens bij de gemeente hun adres gewijzigd waardoor ik ze daar ook nog aan heb moeten herinneren. Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee.
    Als de postbode mij thuis had aangetroffen had ik het natuurlijk gewoon tegen ze gezegd en het pakketje meegegeven.

Deel Deze Pagina