"als ze nou maandag gewoon, zoals vrijdags op briefje stond, bezorgt hadden, in plaats van hun "oh zo slimme" actie.. had veel frustratie gescheeld." ehm je vriend heeft toch zelf maandag gebeld met de vraag of het ook op woensdag bezorgd kon worden? Dan snap je toch dat het door een vrije dag drukker is dan normaal? Wie is hier nou zo "slim"?
Wat een zeurpieten soms hier op het forum. Die zich zelfs om een pakketje zo druk kunnen maken. Als je iets snel nodig hebt dan moet je maar naar de winkel gaan
Wat ik begrijp is dat haar vriend pas had gebeld nadat ze al gewacht had maandag. Op zich begrijp ik het wel. Als de pakketdienst dacht het niet te redden moeten ze dat aangeven zodat je niet hoeft te wachten. Heb ook wel zitten wachten op een pakketje dat maar niet kwam terwijl dat wel aangegeven stond. Je kan toch nergens heen. En de bezorgtijden zijn breed. @koon niet iedereen woont in een grote stad waar je alles maar gewoon kan krijgen he! Ik bestel ook wel online want hier is echt lang niet alles te krijgen. Blijkbaar voelde je je aangesproken door een reactie van een medelid?
Niet perse aangesproken, maar ik vond het wel een beetje een domme reactie ja. Wie de bal kaatst.. Het zal wel aan mij liggen (en aan een aantal medeforummers) maar ik vind het niets om je druk over te maken sorry.
Dat geeft ook niet. Waar de 1 zich druk maakt om iets kan een ander zich er niet druk om maken en andersom toch? Ik kan ts wel begrijpen prima toch!
pakje intussen binnen, we hadden woensdags voor 12uur laten komen, omdat ik daarna naar werk moest, heb een briefje gehangen met als het mogelijk is graag bezorgen op mijn werk, met adres. rond kwart over 2 stond daar dus gelukkig ook de postbode! het probleem zat er bij mij in dat ik vrijdag las: volgende werkdag, maandag dus, proberen we het weer. en dat mijn vriend dan maandags rond half 11 gebeld wordt door het bezorgbedrijf om een afspraak te maken voor het bezorgen, terwijl ik dus netjes aan het wachten was op een "dingdong". tevens hadden we geen trackandtrace tot afgelopen vrijdag, vriend had het besteld vanaf ander continent, en door het briefje wisten we, hé het pakketje is er eindelijk!
En tja, De frustratie zat er het meeste in dat ik 2 ochtenden voor niks had zitten wachten.. En volgens mij doet pakketdienst postnl niet op maandag bezorgen, maar heb wel altijd ups,fedex etc zien rijden op maandag hoor!
Ze bezorgen maandags altijd de pakketten die zaterdags niet z'n bezorgd omdat de mensen niet thuis waren..
Goh ts je hebt we weinig inlevingsvermogen zeg. Ik snap dat je baalt en misschien gefrustreerd bent. Maar het is wel een beetje een rare week met koninginnedag. Dus heb ook een beetje begrip voor hun kant dat als zij 2 keer zoveel pakketjes moeten bezorgen dan normaal, dat het dan wat langer duurt.
je kan toch ook een briefje ophangen of ze het bij de buren willen bezorgen? als ik ergens op wacht en wil het graag zo snel mogelijk hebben plak ik gewoon even een briefje op zodat ik er niet thuis voor hoef te zitten.
Even verder lezen, dat heeft TS uiteindelijk toch ook gedaan? Alhoewel ik persoonlijk zelf NOOIT een briefje zou ophangen aan de voordeur, weet iedereen gelijk dat je er niet bent. Dus ook diegenen die kwaad in zin hebben. Maar vind wel dat de meeste hard reageren hoor. Kan me wel voorstellen dat TS baalt omdat ze maandag heeft zitten wachten voor niets, terwijl er op het briefje in de bus stond dat ze die dag zouden komen. NIET dat ze eerst nog even zouden bellen om een afspraak te maken, zoals ze wel deden. Op zich netjes hoor, maar zou ook balen als ik er al bijna de hele ochtend voor thuis was gebleven. Vervolgens maak je een afspraak voor 12en op woensdag en dan komen ze niet, terwijl jezelf toch ook op "hete kolen" zit omdat je naar je werk moet. Maar fijn dat je het op hebt kunnen lossen op deze manier. Tja, kan me daar wel iets bij voorstellen en tja ook dat ze dat even van haar af wilde schrijven hier. Zijn wel vreemdere dingen hier geplaatst.