Hoi, Ik heb wat zomerkleertjes maat 68. Alles is in goede staat en schoon. Het mag weg voor 7,50 exclusief verzendkosten. Ophalen mag ook. Gr MB2005.
mooie kleren maar ik weet niet of het wat is voor mij mn zoontje draagt nu maat 56, hoelang duurt het ongeveer neer ze in maat 68 zitten?
Hoi, Het hangt een beetje van de lengte en het gewicht van je kindje af. Mijn jongste kon er pas met 8 maanden in. Mijn middelste was al geboren met 4250 gram, en die zat heel snel in maat 68 ( niet in deze kleertjes hoor, die waren alleen van de jongste ). Ik heb hier een linkje met een tabel van gemiddelde leeftijden en maten. Klopt dus wel dat mijn jongste iets kleiner is dan gemiddeld Kinderkleding welke maat bij welke leeftijd? | Mens en Gezondheid: Mode Gr MB2005.
ik vind het echt mooi, totaal onze smaak, is het 7.50 per setje of alles samen exclusief verzendkosten en zien ze er goed uit?
Hoi, 7,50 exc voor alles. Ik hoef niet rijk te worden, maar wil een jasje terug kopen voor de jongste Het ziet er echt nog goed uit. Er wordt niet gerookt en ik was de kleine kleertjes altijd apart Gr MB2005.