Ik ben zo gelukkig. Eindelijk zijn we gisteren gebeld dat onze nieuwe bank binnen is. Het heeft opzich niet zo lang geduurd maar als je moet wachten duurt alles lang he Maar volgende week komen ze onze heerlijke bank brengen. Mijn dag kan niet meer stuk.
ohh lekker zeg!! wat voor bank heb je genomen?? ik heb zelf n grote hoekbank met lounge gedeelte! heerlijk zou niet meer anders willen
Jij ook al Chantal! Wij zijn ook gisteren gebeld, dat onze bank binnen is! A.s. maandag komen ze 'm brengen. Ik mocht zelf een dag uitkiezen, dus zei; doe maar gelijk maandag! Wij hebben er bijna 7 weken op moeten wachten; @ Female, Die van ons is ook zo'n lounge!!
Wij hebben hem bij Montel gekocht we hebben de montel geneve Montel - Home Wij wilde ook graag een hoebank met Lounge onze woonkamer is eigelijk groot zat maar ons zithoekje is best klein dus helaas kan dat niet. Dus hebben we een heerlijke vie rzits en een anderhalf zits gekocht zo'n loveseat Ik heb al tegen mijn man gezegt dat de loveseat van mij is
Oh heerlijk zo'n love seat... Die wilde wij er eerst ook nog bij kopen, maar onze bank is al ruim 3 meter lang + dan nog de lounge hoek er bij... dus dat vond ik een beetje vol worden
Mooie bank!! Lijkt wel wat op die wij hebben. Heb je m ook in de kleur die op die website staat? Die kleur hebben wij nl ook. Enige nadeel (nu) is dat ie best een diepe zit heeft en op het moment moet mijn vriend me uit de bank helpen. Met mijn dikke buik kom ik er echt niet meer makkelijk uit, hahaha. Veel plezier van je nieuwe bank en stoel!
Nee onze bank is wat donkerder als op de site. Mee antraciet. Ja het kan kloppen dat hij een diepe zit heeft, maar we hebben een ander soort vullig in de kussens gedaan zodat de bank niet zo inzakt. G89 hebben jullie de bank inmiddels al binnen? En ben je helemaal tevreden
mooie bank!! had alleen nooit op die link moeten klikken, ik wil de montel famous wel hebben... helaas geen geldboom op het balkon