Pakketje in de tuin

Discussie in 'De lounge' gestart door Tranquila, 13 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.824
    14.155
    113
    Je zou bijna overwegen zo'n kliko ombouw te maken en een vak extra waar de pakketjes veilig gedumpt kunnen worden. Is t in elk geval droog en van de grond. Hopelijk hebben we over een tijdje een heeeeeeel stuk minder pakketjes. Zou t al weer een bijzondere sensatie vinden om een pashokje in te stappen vermoed ik en dan ben ik al helemaal niet van t kledingshoppen...
     
  3. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.142
    15.210
    113
    Ik zou er geen melding van maken, meestal vind ik het wel fijn dat het wordt neergezet als ik er niet ben
     
    Ysabella vindt dit leuk.
  4. iMum

    iMum Bekend lid

    24 okt 2019
    641
    564
    93
    Vrouw
    Hier hebben ze het pakketje een keer door het klepraampje bovenop de kat gegooid.
     
    Aries en Anniek88 vinden dit leuk.
  5. Venelientje

    Venelientje Niet meer actief

    Pakketbezorgers zijn hier meestal wel netjes, die van post.nl wacht zelfs altijd tot zoontje er is om hem te begroeten!
    Maar laatst kwam er een normale postbode die een brievenbuspakje door de brievenbus propte met flinke vaart blijkbaar. Pakje lag op de mat, maar de binnenklep vd brievenbus was verdwenen...die vonden we later die dag terug in het souterrain, onderaan de trap!
     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    ja via de app.

    DF2E618E-DE47-4526-A026-533A83FB2CFD.jpeg

    foto aandrukken dan is die leesbaar.
     
  7. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.973
    8.776
    113
    Ach gosh wat sneu
     
  8. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Hier ook, pakje zetten ze bij de voordeur ( iedereen jkan het zien liggen en pakken) bellen aan en rijden weg.

    Wij hebben de post nl bezorger erop aangesproken en nu belt hij niet eens meer aan maar brengt het naar een willekeurige buur ( en ik moet maar zien welke)

    Nu zul je denken tja als je bijna nooit thuis bent, maar ik ben bijna altijd thuis ( ga alleen weg voor boodschappen en dat is voor 9:00 uur)
     
  9. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Haha hier ook! Altijd heel leuk met de kinderen! Soms schaam ik me wel eens, over het 'goede contact' met de post nl pakketbezorger, ik bestel echt te veel :D:oops:
     
    Syane vindt dit leuk.
  10. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.284
    2.893
    113

    Ik laat mijn buren het altijd even weten dat ik een pakket voor ze heb, briefje of niet
     
    Syane vindt dit leuk.
  11. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ze hebben het zo verschrikkelijk druk, ik snap wel dat ze het in de tuin zetten.
    Ik heb een hele nette postbezorger, doet normaal altijd alles netjes zoals het hoort.
    Maar ook hij belt tegenwoordig aan, zet de doos voor de deur en is weg. Anders komen ze er niet door met alle pakketjes.
    Heb echt medelijden met de bezorgers, ik zie ze regelmatig nog rijden na 18.00 uur.
     
    Huismuisie, Ysabella en Typicalme vinden dit leuk.
  12. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.042
    113
    Echt? En hoe was het met je poes daarna?
    Je huisdier hè. Je huisdier...
     
    2littlemonkeys, owly en Kukido vinden dit leuk.
  13. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.674
    33.042
    113
    @Tranquila als je bang bent voor iemands baan, kun je ook een melding doen hiervan en het niet meteen een klacht noemen of je onvrede indienen als klacht. Misschien dat dat een beter gevoel geeft? Ik denk vaak zo met klachten indienen: als ik al weet dat het toch weinig zin heeft, doe ik het niet.
    Want je kunt nu wel zeggen: ‘klacht indienen!!’ maar wat ga je er mee bereiken dan?
    Maar goed: zo denk ik.
     
    Tranquila vindt dit leuk.
  14. Olympia

    Olympia Bekend lid

    16 okt 2020
    908
    1.438
    93
    Vrouw
    Maar dan hoeft het toch niet te betekenen dat ze een dag maken van, weet ik veel, 10 uur?
    Ik krijg tegenwoordig heel veel pakketjes tussen 18 en 21 (bijvoorbeeld) bezorgd, lijkt me dat de bezorger dan gewoon een late dienst heeft?
     
  15. 1986Lynn

    1986Lynn Fanatiek lid

    3 sep 2009
    2.615
    367
    83
    ..
     
  16. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dat doen ze dus wel...
     
    Marti, Vergeten, Neuzeke en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.613
    3.988
    113
    Soms hebben ze dan al een dienst in een andere wijk/dorp gereden. Opnieuw pakketten gehaald en een rijden nog een ronde door de volgende wijk/dorp.

    volgens mij hebben ze het momenteel zo druk, en met het weer erbij konden ze niet even makkelijk overal komen. Dat ze echt minimale tijd besteden aan het wachten op of de mensen
    Thuis zijn, bijna iedereen is toch thuis...

    Bij ons staat het pakket vaak ook voor de deur en zwaaien ze nog even uit de auto. Als we niet thuis zijn mogen ze het van mij gewoon neerzetten. Als ze dan de moeite nemen om het zelfs uit het zicht in de achtertuin te zetten is dat voor mij alleen maar beter. Nu staat het vaak gewoon voor de voordeur.
     
  18. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.511
    881
    113
    Nou hier is het gewoon weg hoor als ze het voor mijn voordeur weg zetten.

    Post nl doet dat gelukkig nooit, wel dpd. En zie dan maar te bewijzen dat je het niet gehad hebt want hun vinken gewoon afgeleverd af. Nu aan de orde met 2 pakjes. Is ook niet aangebeld bij de buren om daar af te geven.
    Dus nu onderzoek gestart waar ze zijn gebleven..
    Hopelijk zie ik er nog iets van terug.
    Waarde van bijna 100,- foetsie nu.
     
  19. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik heb heel veel begrip voor hun omstandigheden, maar een pakket gewoon voor de deur zetten en dan wegrijden kan echt niet en gebeurt hier gelukkig ook nooit. Pakketjes verstoppen in de voortuin, in een container of achterom leggen - allemaal simpelweg níet de bedoeling ténzij specifiek zo afgesproken.
     
    Syane vindt dit leuk.
  20. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik zou er geen melding van maken. Dit valt voor mij in de categorie tijdverspilling. Je zegt dat je de bezorger hebt gezien via je videobel? Spreek die gozer er de volgende keer persoonlijk even over aan. Als jij een fout maakt in de ogen van een ander op je werk kun je het ook waarderen als die persoon er zelf iets over zegt en niet direct via de werkgever gaat klagen toch?

    Hier laatst de boel voor de deur gelegd. Wij waren thuis, licht brandde, maar we hoorden de bel niet. Komt trouwens wel vaker voor dat ze het voor de deur neerleggen. Ik ben dan al lang blij dat ik het pakketje heb.
     
    wwrr vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina