Je zou bijna overwegen zo'n kliko ombouw te maken en een vak extra waar de pakketjes veilig gedumpt kunnen worden. Is t in elk geval droog en van de grond. Hopelijk hebben we over een tijdje een heeeeeeel stuk minder pakketjes. Zou t al weer een bijzondere sensatie vinden om een pashokje in te stappen vermoed ik en dan ben ik al helemaal niet van t kledingshoppen...
Ik zou er geen melding van maken, meestal vind ik het wel fijn dat het wordt neergezet als ik er niet ben
Pakketbezorgers zijn hier meestal wel netjes, die van post.nl wacht zelfs altijd tot zoontje er is om hem te begroeten! Maar laatst kwam er een normale postbode die een brievenbuspakje door de brievenbus propte met flinke vaart blijkbaar. Pakje lag op de mat, maar de binnenklep vd brievenbus was verdwenen...die vonden we later die dag terug in het souterrain, onderaan de trap!
Hier ook, pakje zetten ze bij de voordeur ( iedereen jkan het zien liggen en pakken) bellen aan en rijden weg. Wij hebben de post nl bezorger erop aangesproken en nu belt hij niet eens meer aan maar brengt het naar een willekeurige buur ( en ik moet maar zien welke) Nu zul je denken tja als je bijna nooit thuis bent, maar ik ben bijna altijd thuis ( ga alleen weg voor boodschappen en dat is voor 9:00 uur)
Haha hier ook! Altijd heel leuk met de kinderen! Soms schaam ik me wel eens, over het 'goede contact' met de post nl pakketbezorger, ik bestel echt te veel
Ze hebben het zo verschrikkelijk druk, ik snap wel dat ze het in de tuin zetten. Ik heb een hele nette postbezorger, doet normaal altijd alles netjes zoals het hoort. Maar ook hij belt tegenwoordig aan, zet de doos voor de deur en is weg. Anders komen ze er niet door met alle pakketjes. Heb echt medelijden met de bezorgers, ik zie ze regelmatig nog rijden na 18.00 uur.
@Tranquila als je bang bent voor iemands baan, kun je ook een melding doen hiervan en het niet meteen een klacht noemen of je onvrede indienen als klacht. Misschien dat dat een beter gevoel geeft? Ik denk vaak zo met klachten indienen: als ik al weet dat het toch weinig zin heeft, doe ik het niet. Want je kunt nu wel zeggen: ‘klacht indienen!!’ maar wat ga je er mee bereiken dan? Maar goed: zo denk ik.
Maar dan hoeft het toch niet te betekenen dat ze een dag maken van, weet ik veel, 10 uur? Ik krijg tegenwoordig heel veel pakketjes tussen 18 en 21 (bijvoorbeeld) bezorgd, lijkt me dat de bezorger dan gewoon een late dienst heeft?
Soms hebben ze dan al een dienst in een andere wijk/dorp gereden. Opnieuw pakketten gehaald en een rijden nog een ronde door de volgende wijk/dorp. volgens mij hebben ze het momenteel zo druk, en met het weer erbij konden ze niet even makkelijk overal komen. Dat ze echt minimale tijd besteden aan het wachten op of de mensen Thuis zijn, bijna iedereen is toch thuis... Bij ons staat het pakket vaak ook voor de deur en zwaaien ze nog even uit de auto. Als we niet thuis zijn mogen ze het van mij gewoon neerzetten. Als ze dan de moeite nemen om het zelfs uit het zicht in de achtertuin te zetten is dat voor mij alleen maar beter. Nu staat het vaak gewoon voor de voordeur.
Nou hier is het gewoon weg hoor als ze het voor mijn voordeur weg zetten. Post nl doet dat gelukkig nooit, wel dpd. En zie dan maar te bewijzen dat je het niet gehad hebt want hun vinken gewoon afgeleverd af. Nu aan de orde met 2 pakjes. Is ook niet aangebeld bij de buren om daar af te geven. Dus nu onderzoek gestart waar ze zijn gebleven.. Hopelijk zie ik er nog iets van terug. Waarde van bijna 100,- foetsie nu.
Ik heb heel veel begrip voor hun omstandigheden, maar een pakket gewoon voor de deur zetten en dan wegrijden kan echt niet en gebeurt hier gelukkig ook nooit. Pakketjes verstoppen in de voortuin, in een container of achterom leggen - allemaal simpelweg níet de bedoeling ténzij specifiek zo afgesproken.
Ik zou er geen melding van maken. Dit valt voor mij in de categorie tijdverspilling. Je zegt dat je de bezorger hebt gezien via je videobel? Spreek die gozer er de volgende keer persoonlijk even over aan. Als jij een fout maakt in de ogen van een ander op je werk kun je het ook waarderen als die persoon er zelf iets over zegt en niet direct via de werkgever gaat klagen toch? Hier laatst de boel voor de deur gelegd. Wij waren thuis, licht brandde, maar we hoorden de bel niet. Komt trouwens wel vaker voor dat ze het voor de deur neerleggen. Ik ben dan al lang blij dat ik het pakketje heb.