Pakketje marktplaats niet aangekomen

Discussie in 'De lounge' gestart door Heel76, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Met Track 'n Trace weet je toch altijd waar je pakketje is? Als het een envelop is kan het best kwijt zijn. Zo had ik laatst een boek besteld, is nooit aangekomen. Heb uiteindelijk een 2e exemplaar toegestuurd gekregen want bij webwinkels is de verzender verantwoordelijk voor het aankomen van de bestelde goederen. Die bepaalt namelijk de verzendmethode dus als die onverzekerd wil verzenden is dat hun keuze.

Hoe het met particulieren geregeld is weet ik niet. Hangt er vanaf denk ik of er overleg is geweest over de verzendmethode.....

2. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Kan nog komen hoor! Bij mij is vandaag post aangekomen dat vorige week maandag op de bus is gegaan... Tis nu erg druk bij de tnt.

3. tulip

tulip Niet meer actief

wat tuttie ook al schreef, wie zegt dat zij eerlijk is??? Mensen denken vaak dat de oplichters zitten bij iemand die wat te koop heeft staan, maar zij kan makkelijk zeggen dat ze het niet heeft gehad en dan straks voor de helft als jullie de kosten delen.

4. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Misschien heeel slecht van mij maar ik denk dat altijd meteen dat ze het wel hebben gehad maar gewoon zeggen van niet zodat ze hun geld terug krijgen. Erg he

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier precies zo :)

Ps: Overigens stuur ik alles verzekerd tot €500 op voor €8,61 ( moeten ze handtekening zetten bij ontvangst) ipv €6,75 voor een gewoon pakketje, dan heb je altijd zekerheid ;)

6. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

hier ook vorige week pakketjes verstuurd, die vandaag pas zijn aangekomen.
    Mijn eigen kerstkaarten waren binnen een dag bij de geadresseerden. Maar die van me moeder, die ze op dezelfde dag heeft verstuurd, hebben er een week over gedaan. Onze postbezorgers staken hier niet, maar bij mijn ouders hebben ze idd een week bijna geen post gehad, alleen sandd kwam. End at is hier 40km vandaan.
    Ik denk dus dat het gewoon nog onderweg is.

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    giteren was nog in het nieuws dat de tnt 9 dagen achterliep. dus ik zou even afwachten

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik zal ook nog even afwachten, wacht zelf ook al 2 weken op iets wat gekocht is via MP (Donderdag van de staking verzonden).
    Ik heb vaker wat gekocht bij die persoon dus weet ook zeker dat ze het verstuurd heeft.
    Het duurt nu eenmaal wat langer nu de staking er tussendoor heeft gezeten.

Zo hebben wij dinsdag 21 december pas de kerstkaart gehad die 20 november verzonden was door mijn oma (stempel stond ook op die dag).

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Onze kerstkaarten van vorige week vrijdag zijn ook nog niet overal aangkomen...

10. De kerstkaar van mijn ouders, is op 6 december al op de post gegaan, en ik heb hem nog niet ontvangen. EN we wonen ook nog gewoon in dezelfde stad..

Bij TNT is het nu natuurlijk extra druk vanwege de kerstpost.. Dus het zou kunnen dat het nog komt..

En ja, wie zegt dat de ontvanger eerlijk is. Wie weet vond ze het blousje wel tegenvallen,e n probeert ze zo haar geld terug te krijgen..

Deel Deze Pagina