Pakketje niet binnen en nu???

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Pakketje nog terecht gekomen?

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik kreeg vanmorgen een mail van hun

Beste ........,

Ik heb niets meer vernomen van TNT. Ik heb wel gisteren aan het magazijn een nieuwe order doorgegeven om u een nieuw model toe te sturen. Ik verwacht dat deze uiterlijk morgen of maandag geleverd wordt.

Met vriendelijke groet,

..... .......

Ik hoop dat deze wel gewoon binnen komt.... (zal toch wel)

@sivermist heb jij je pakketje binnen gekregen????

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ja hoor heb ik weer ben heel de dag thuis en nou is het pakket er niet krijg ik een mail dat hij een straat verder op is (bij vrienden) Ik daar naartoe nee hoor is hij er niet wat een stelletje pretletters zijn het toch nou kan ik niemand meer berijken

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Je zou ze toch ........:$
    Wat een stelletje prutsers!

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ben nou zo kwaat he.......

6. silvermist

silvermist Niet meer actief

lief dat je het vraagt, ja heb hem binnen, hele dag op zitten wachten en om 4 uur toch maar de buurvrouw gevraagd om het pakketje aan te nemen zodat ik boodschappen kon doen om 5 uur was het bezorgd maar toen was ik al weer thuis, kneep hem wel een beetje toen het half 5 werd ik dacht zal toch niet :(

7. silvermist

silvermist Niet meer actief

echt!!! :$:x

8. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Dat kan toch niet?? Als jij de hele dag thuis bent, gaan ze het toch niet ergens anders afleveren??

9. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

En? Hoe is het nu? Ik ben even nieuwsgierig naar de "afloop". :)

10. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Hoe het gaat uhmmm goed en slecht ik heb hem niet binnengekregen ze zouden me een 2de sturen maar dat hebben ze dus niet gedaan ik zat (volgends mij) al bijna 3 weken te wachten. Heb vandaag een mail gestuurd dat ik mijn geld liever terug wil ipv voor de 2de keer een nieuwe te krijgen.

11. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Het is toch eigenlijk belachelijk dat je niet eens normaal iets kunt bestellen via internet omdat de postbode het niet normaal bij je kan afleveren..

Snap goed dat je zoiets hebt van laat maar.. Het is gewoon kansloos!

12. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Nou inderdaad! Vind het gewoon schofterig.

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bij mij waren 3 pakjes bij de buren afgeleverd. Het pakket met de slee en het pakket van kleertjes.com kreeg ik maar niet de dure camera.
    Meteen melding gemaakt bij postnl en Otto. Volgende dag kwam de bezorger praten met de buren maar die zeiden van niets te weten. Maar goed, de buurjongen heeft de camera ws meteen verpatst. Er is aangifte gedaan door de bezorger dus dat is nu een zaak voor de politie.
    Gisteren belde Otto me dat ik gewoon een nieuwe camera toegestuurd krijg en dat ik een formulier in moet vullen dat ik die andere nooit ontvangen heb, supernetjes dus!

14. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Wow! Dat is heftig van die camera en dat dat jong hem waarschijnlijk verpatst heeft.

Die postbode weet echt nog wel waar ie dat pakket heeft afgeleverd de dag ervoor. Ik zou echt koken van woede!

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ja doe ik ook maar ik kan er zo weinig mee. Het is nu een zaak geworden tussen de buren en de politie.

Deel Deze Pagina