Jij hoeft niks te betalen Zij moeten eerst het pakket opsporen ( of laten doen) en/of de handtekening overleggen. Als het pakket is afgeleverd aan iemand anders hebben zij pech en zullen ze het jou wanneer opnieuw moeten sturen...ook als het pakket zoek is zullen ze jou eerst opnieuw moeten opsturen voordat je hoeft te betalen In principe kun je gewoon rustig afwachten. Het is iets tussen het bedrijf en de post Ik zou niks invullen en opsturen...eerst maar even het pakket boven tafel...daarna zie je wel verder
ook niet handgeschreven met je naam "ondertekenen". in veel landen is dat een gebruikelijke handtekening (bijv Duitsland)... Gewoon de brief typen en uitprinten.
Het is alweer enige tijd geleden maar hier ben ik weer met een nieuwtje. Na een heel gedoe via mail en telefonisch heb ik hun gevraagd om bewijs van aflevering en om mijn handtekening. Nu zit ik net op mijn mail en zie dat ik een mailtje ontvangen heb. Ik open hem en lees vol verbazing dat het volgens het postorderbedrijf hier is afgeleverd. Was al opzoek naar een handtekening en toen ik mijn beeld wat naar links schoof zag ik daar inderdaad een handtekening staan. Gewoon mijn achternaam geschreven en totaal een ander handschrift dan het mijne. Ik zet altijd mijn voorletter , achternaam en een krabbel er doorheen. Hier ontbreekt mijn voorletter , de krabbel en zijn de letters anders dan ik ze schrijf. Ik heb gemaild dat dit mijn handtekening niet is en ik in staat ben om mijn rechtsbijstand in te schakelen. Wat zouden jullie doen in mijn geval.
Welk vervoersbedrijf is het? Heb laatst zoiets gehad met Gls... De verkoper blijft verantwoordelijk voor de verzending, mailtje terugsturen en melden dat je consumentenbond in gaat schakelen , wil vaak wel helpen..
Aangifte doen! Als ze daadwerkelijk je handtekening misbruiken gaat er iemand een groot probleem hebben.
Het is van DHL. Maar dus niet mijn handtekening. Gewoon op zo'n apparaatje mijn achternaam gekalkt. Vind het echt niet normaal zeg. Betekend dus dat zulke mensen gewoon zelf een krabbel zetten. Hoeveel fraude kunnen ze hier wel niet mee plegen Heb ze een mail gestuurd dat het mijn handtekening niet is en ik de consumentenbond of rechtsbijstand in ga schakelen. Over mijn lijk dat ik dit ga betalen. Dan geven ze het maar uit handen en kom ik wel voor de rechter. Zal alle papieren en diverse papieren meenemen om te laten zien dat dit gewoon mijn handtekening niet is. Echt asociaal !