en de rest ook hoor ik ben zoals sommige misschien al gemerkt hebben al lange tijd niet meer zo actief hier helaas in eerste instantie kwam dit door onze verhuizing en dat we daar voorlopig geen internet aansluiting hebben. toen we er twee weken woonden ben ik bevallen van onze tweede dochter renske. de bevalling ging gelukkig heel snel en makkelijk. daarna begon de ellende eigenlijk... wat tegenslag in huis.. een klote kraamweek door omstandigheden ( zal de details niet noemen want dan wordt dit wel een erg lang bericht), de oudste die heel erg de waterpokken had, mijn angst en paniekstoornis die erg naar boven kwam/ is. en als klap op de vuurpijl kreeg mijn vriend een zeer zware longontsteking waarmee de artsen hem heel het paasweekend mee hebben door laten lopen en hij daardoor dus ruim een week in het ziekenhuis heeft gelegen. wij hebben een eenmanszaak dus jullie begrijpen...... gelukkig is mn vriend weer thuis maar moet het nog erg rustig aan doen. met mij gaat het redelijk maar ik moet weer naar therapie etc en kan pas weer vanaf 9 juni terecht al met al hebben we hier klote weken achter de rug maar ik hoop dat de zon vanaf nu hier weer gaat schijnen. 1 troost en geluk... de kindjes doen het super goed en mn vriend en ik zijn een heel stuk weer naar elkaar toegegroeid. ik ben sinds zijn ziekzijn me weer heel bewust geworden hoeveel ik eigenlijk wel niet van hem hou ik heb dus van de week na 11 jaar bijna 2 mooie vriendschapsringen gekocht voor ons.. en ze vandaag opgehaald. trouwen wil tie niet helaas maar daar heb ik me bij neergelegd. we weten dat het goed zit tussen ons en dat niemand daar ooit tussen gaat komen. ik ben weer helemaal ineens verliefd hahaha dus meiden... mochten jullie mij gemist hebben weten jullie nu een beetje hoe en wat. en hoop vanaf nu weer wat vaker hier te zijn. al heb ik nog steeds alleen internet op de zaak. liefs plurk
lieve schat doe je rustig aan! straks als je internet thuis hebt dan kom je maar weer eens een keertje buurten hier hahaha. gelukkig is je mannetje eindelijk aan de beterende hand en natuurlijk as het kut dat je een "terugval" gehad hebt maar ook dat gaat goed komen xxx
hee plurk, had je al gemist idd. De eerste tijd natuurlijk druk met renske, maar nu duurde het idd wel lang. Maar neem je tijd hoor. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je en fijn dat je iets hebt laten horen.
He plurk, ik miste je inderdaad al! Wat een nare reden zeg, je afwezigheid. Gelukkig gaat het allemaal weer de goede kant op, neem je tijd en geniet van alles wat je hebt! ZP wacht wel op je hoor .
Veel sterkte met alles, wel fijn dat je ook de positieve dingen van alles in kunt zien! Wel klote dat je zo lang op die therapie moet wachten zeg
Ik dacht ook al waar is ze en zou ze al bevallen zijn? Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! En veel sterkte voor jullie, hopelijk gaat de zon snel schijnen voor jullie!
Nou Plurk, das ook wat allemaal. Positief in ieder geval dat je weer verliefd bent op je vent, is het allemaal toch nog ergens goed voor geweest Doe rustig aan en voor je het weet is het 9 juni. Dikke knuf van mij.
Van harte met jullie dochter! En beterschap voor je vriend en jezelf. Hoop dat t zonnetje voor jullie nu weer gaat schijnen
He plurk! Ik had je ook al gemist! Ik hoop dat jullie snel jullie draai en gezondheid weer helemaal lekker terug vinden/hebben! Liefs!
hey meis, ik heb je in al veel berichten gezien en miste je idd. Gelukkig gaat het weer de goede kant op! Geniet er lekker van en tot snel op zp! gezellig! liefs
Ha die Plurk! Ik had je idd ook al gemist hier! Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug joh! Maar geweldig dat het met de kindjes en met jullie relatie zo goed gaat, prachtig! Welkom terug!
Hey Lieverd! Wat fijn om toch weer wat leven van die kant te horen. Ik dacht al van waar blijft ze. Balen dat alles even zo kl*te is gelopen. Maar vanaf nu gaat voor jullie de zo weer schijnen hoor meid. Je mag me altijd pb-en, u know. Dikke knuffel.
Hoi Plurk! Wat een gedoe allemaal zeg! Hoop dat jullie nu een beetje kunnen gaan genieten van mini-plurk, zonder ziektes, en hoop dat jij er zelf ook een beetje bovenop komt.
aaaaaaah wat lief om al mn schatjes hier weer te lezen hahaha. ben nog even naar de zaak gelopen voor een peukie te roken. ( pffff na 3 jaar gestopt te zijn weer 3 sigaretjes per dag grrrrrr) maar ach het geeft me even rust en ik kan gelukkig altijd heel makkelijk weer stoppen........ dalijk lekker weer onder de wol ( alhoewel stikbenauwd vind ik het trouwens om te slapen) met me vent. misschien nog wel met een paar vakantiegidsen erbij. hopelijk kunnen we er over een paar weken effe lekker tussenuit. dikke kus voor jullie allemaal