aan alle lieve meiden die mij kennen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en de rest ook hoor;)

ik ben zoals sommige misschien al gemerkt hebben al lange tijd niet meer zo actief hier helaas:( in eerste instantie kwam dit door onze verhuizing en dat we daar voorlopig geen internet aansluiting hebben.
    toen we er twee weken woonden ben ik bevallen van onze tweede dochter renske. de bevalling ging gelukkig heel snel en makkelijk. daarna begon de ellende eigenlijk... wat tegenslag in huis.. een klote kraamweek door omstandigheden ( zal de details niet noemen want dan wordt dit wel een erg lang bericht), de oudste die heel erg de waterpokken had, mijn angst en paniekstoornis die erg naar boven kwam/ is. en als klap op de vuurpijl kreeg mijn vriend een zeer zware longontsteking waarmee de artsen hem heel het paasweekend mee hebben door laten lopen en hij daardoor dus ruim een week in het ziekenhuis heeft gelegen. wij hebben een eenmanszaak dus jullie begrijpen...... gelukkig is mn vriend weer thuis maar moet het nog erg rustig aan doen. met mij gaat het redelijk maar ik moet weer naar therapie etc en kan pas weer vanaf 9 juni terecht;) al met al hebben we hier klote weken achter de rug maar ik hoop dat de zon vanaf nu hier weer gaat schijnen.
    1 troost en geluk... de kindjes doen het super goed en mn vriend en ik zijn een heel stuk weer naar elkaar toegegroeid. ik ben sinds zijn ziekzijn me weer heel bewust geworden hoeveel ik eigenlijk wel niet van hem hou:):) ik heb dus van de week na 11 jaar bijna 2 mooie vriendschapsringen gekocht voor ons.. en ze vandaag opgehaald. trouwen wil tie niet helaas maar daar heb ik me bij neergelegd.;) we weten dat het goed zit tussen ons en dat niemand daar ooit tussen gaat komen. ik ben weer helemaal ineens verliefd hahaha:D dus meiden... mochten jullie mij gemist hebben weten jullie nu een beetje hoe en wat. en hoop vanaf nu weer wat vaker hier te zijn. al heb ik nog steeds alleen internet op de zaak.

liefs plurk:)

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

lieve schat doe je rustig aan!
    straks als je internet thuis hebt dan kom je maar weer eens een keertje buurten hier hahaha.

gelukkig is je mannetje eindelijk aan de beterende hand en natuurlijk as het kut dat je een "terugval" gehad hebt maar ook dat gaat goed komen

xxx

3. tulip

tulip Niet meer actief

hee plurk, had je al gemist idd. De eerste tijd natuurlijk druk met renske, maar nu duurde het idd wel lang. Maar neem je tijd hoor.
    Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je en fijn dat je iets hebt laten horen.

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Veel sterkte Plurk, en hoop dat idd het zonnetje weer snel mag schijnen voor jullie!!!

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    He plurk, ik miste je inderdaad al! Wat een nare reden zeg, je afwezigheid. Gelukkig gaat het allemaal weer de goede kant op, neem je tijd en geniet van alles wat je hebt!
    ZP wacht wel op je hoor :).

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Sterkte met alles meid!

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hee meisss ik miste je ook al haha.

wat vervelend allemaal zeg!!!

heel veel sterkte dikke knuffel

8. Veel sterkte met alles, wel fijn dat je ook de positieve dingen van alles in kunt zien! Wel klote dat je zo lang op die therapie moet wachten zeg :(

9. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

zo dat moet allemaal wel heftig zijn geweest ja!
    Maar zo he het heeft jullie ook veel goeds gedaan!

10. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Ik dacht ook al waar is ze en zou ze al bevallen zijn?
    Als eerste van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!

En veel sterkte voor jullie, hopelijk gaat de zon snel schijnen voor jullie!

11. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Nou Plurk, das ook wat allemaal. Positief in ieder geval dat je weer verliefd bent op je vent, is het allemaal toch nog ergens goed voor geweest;) Doe rustig aan en voor je het weet is het 9 juni.

Dikke knuf van mij.

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Van harte met jullie dochter!
    En beterschap voor je vriend en jezelf. Hoop dat t zonnetje voor jullie nu weer gaat schijnen

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik ben blij dat ondanks alle tegenslag het zo goed gaat met jullie!! Met kindjes en de liefde..

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    He plurk!

Ik had je ook al gemist!
    Ik hoop dat jullie snel jullie draai en gezondheid weer helemaal lekker terug vinden/hebben!

Liefs!

15. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meis,

ik heb je in al veel berichten gezien en miste je idd. Gelukkig gaat het weer de goede kant op! Geniet er lekker van en tot snel op zp! gezellig!

liefs

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ha die Plurk! :D

Ik had je idd ook al gemist hier!
    Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug joh! :(

Maar geweldig dat het met de kindjes en met jullie relatie zo goed gaat, prachtig! :)

Welkom terug! :D

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hey Lieverd!
    Wat fijn om toch weer wat leven van die kant te horen. Ik dacht al van waar blijft ze. Balen dat alles even zo kl*te is gelopen. Maar vanaf nu gaat voor jullie de zo weer schijnen hoor meid.

Je mag me altijd pb-en, u know.
    Dikke knuffel.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoi Plurk!

Wat een gedoe allemaal zeg! Hoop dat jullie nu een beetje kunnen gaan genieten van mini-plurk, zonder ziektes, en hoop dat jij er zelf ook een beetje bovenop komt.

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

aaaaaaah wat lief om al mn schatjes hier weer te lezen hahaha.
    ben nog even naar de zaak gelopen voor een peukie te roken. ( pffff na 3 jaar gestopt te zijn weer 3 sigaretjes per dag grrrrrr)
    maar ach het geeft me even rust en ik kan gelukkig altijd heel makkelijk weer stoppen........
    dalijk lekker weer onder de wol ( alhoewel stikbenauwd vind ik het trouwens om te slapen) met me vent. misschien nog wel met een paar vakantiegidsen erbij. hopelijk kunnen we er over een paar weken effe lekker tussenuit. dikke kus voor jullie allemaal

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van Renske!! Hopelijk keert de rust een beetje terug. :)

Deel Deze Pagina