voor diegene die het op wil halen daar maak ik het geld incl. verz. kosten naar over, dus je hoeft niks voor te schieten.
meid ik heb ondertussen wat gevonden, en dus ook niet doen, ik plaats het hier even. ------------------------- Ik wist wel dat het in de krant kwam te staan. Mensen komen er ook niet zomaar op , omdat op te gaan zoeken. Als mensen dat gaan opzoeken dan heeft dat een reden. Ik vroeg het ook om een bepaalde reden. Er is namelijk iemand actief op marktplaats. Laat mensen betalen en levert niet. Diegene laat mensen het geld contant opsturen omdat die gene volgens eigen zeggen onder beiwndvoering staat en dus geen geld op zijn rekening kan laten storten. Maar hij ontvangt geld van mensen en levert vervolgens niks! Dat klopt natuurlijk van geen kant. 1. licht die gene mensen op. 2. wordt er dus geld aan de boedel onttrokken. Die combinatie vind ik niet kunnen! Daarom vroeg ik mij dus af hoe toegangkelijk het register is...Ik ga er zelf niks mee doen. Maar vind het wel heel erg dat er zoveel mensen gedupeerd zijn door hem. Tuurlijk is het niet slim om contant geld op te sturen, maar toch..... Ik wist wel dat het in de krant kwam te staan. Mensen komen er ook niet zomaar op , omdat op te gaan zoeken. Als mensen dat gaan opzoeken dan heeft dat een reden. ------------------------
bedankt voor de info deze persoon is niet van m.p en bied z,n lego ook niet aan op m.p, heb diegene z,n adres al gekregen lijkt mij toe dat je dat dan niet doet. hij/zij eist niet om het geld op sturen, ik mag het ook ophalen maar helaas woon ik te ver weg. en geld opsturen in een envelop ga ik dus ook echt niet doen.
heb z,n naam adres en woonplaats google al snel kwam ik uit op de oplichtingssite en idd daar stond diegene met meerdere goederen als oplichter geboekt en was er ook al talloze keren aangifte tegen hem gedaan. de mails die mensen kregen waren gelijk aan die van mij en idd stond daarin onderbewindvoering en kan het geld niet op de rek. laten storten sinds gisteren heeft hij de lego ook op m.p te staan er is al 2x melding gemaakt bij m.p maar adv. staat er nog steeds, das erg vreemd
Goed dat je het nog even gegoogled hebt! Jammer van de lego , maar misschien vind je nog ergens wat anders.
kan de link plaatsen maar hij heeft zoveel verschillende namen en emailnamen dat ie morgen b.v weer een andere naam heeft. w.s is hetzelfde als waar m,n vriendin mee het schip in ging die is voor 120,- opgelicht was ook lego. maar hij heeft meerdere goederen te koop dan aleen lego.
ok, ik heb vermoeden van 1 iemand, heb die gemaild, kijken hoe die reageert of ik het ook op moet sturen, als ik dit zeker weet zet ik de link wel hier neeer, iedereen die ik er mee waarschuw ben ik blij mee, juist als hij zoveel te koop heeft, lijkt het me goed mensen te waarschuwen,
ik wil hem wel linken hoor maar ik weet niet of dat mag @dobbel wat is z.n naam bij de adv. dan als het goed is is dat 1 letter
He bah! Wat vervelend dat het dus om een oplichter gaat! Gelukkig maar dat je toch argwaan had en hebt gegoogled! Weet niet precies wat je zoekt voor lego maar bij www.babyenkindshop.nl verkopen ze ook veel lego en duplo tegen een niet al te hoge prijs. Heb er zelf al een paar keer wat gekocht en hun service en levering is echt super!
maar je mag wel links plaatsen hoor, heb het vaker hier voor bij zien komen, dus gewoon plaatsen, waarom zou je in vredesnaam een oplichter beschermen door de link niet te plaatsen, zo denk ik er over, als ik er een weet, zal ik het overal kenbaar maken waar ik kom, heb zo de schuft aan dat soort mensen.