Maar hoe gaat hij dan te werk? Hij wil namelijk geen geld op zn rekening.. sturen die dat dan allemaal rembours ofzo? En in jouw geval mocht iemand gewoon langskomen, of heeft hij wellicht een ander adres opgegeven?
hij laat mensen ook wel per bank betalen maar stuurt dan niks op en w.s is dit zijn adres niet geweest
@ dobbel weet je wat t is hij gebruikt zoveel namen daar word je niet vrolijk van, wat ie vandaag heeft is morge weer wat anders Marktplaats.nl > partij lego bijna 10 kilo - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Duplo en Lego zoals je ziet is ie 2dgn actief op m.p dit klopt ook niet, dus hij gebruikt ook meerdere ip adressen
oh in de advertentie kan je de locatie ook opzoeken , mijn moeder woont er op de hoek haha jammer dat het nep was :S maar aan de andere kant ... wees blij dat je niet hebt betaald
Ik zou het nu maar gewoon laten als ik jou was.. ik zou geen moeders van forumbezoekers gaan vragen langs te gaan bij een huis waar eventueel wel of geen oplichter zou kunnen wonen.
Mijn man heeft zijn bedrijf vlakbij Venlo en die zou het zo op willen halen. Maar ik las nu verder dat het ene oplichter is,gelukkig kom jij er optijd achter!
Welk adres heeft diegene opgegeven dan, misschien bestaat het niet eens. Wij hebben zo iets gehad met een wii. Gelukkig waren we zo slim om er heen te rijden toen bleek dat adres niet te bestaan.
ik heb totaal geen reactie gehad van de gene die ik gemaild heb, mijn vraag was of het overgemaakt en opgestuurd kon worden, en dan aangetekend verstuurd, omdat ik te ver weg woonde. mijn vermoeden is wel vrij zeker, heb net alleen op MP gekeken en de advertentie is er niet meer, was dus ook de oplichter.
hmm hoeft opzich geen oplichter te zijn dan hoor kan vergeten zijn de adv. verwijderd te hebben,terwijl de lego al verkocht was of dat de adv. verlopen is. heb je naam ook gegoogeld van die persoon? de adv. waar ik op reageerde is er ook af, werd tijd.
Ik weet het wel zeker hoor, alles wiijst er op, en al zijn advertenties zijn er af, hij had 3 advertenties er opstaan, en alle 3 stonden ze er nog maar 2 dagen op. nee ben er wel zeker van, zeker omdat er in stond alleen afhalen, en mijn vragen zie je hierboven, is mij te toevallig, maar goed het is van internet, dus prima, hopen dat ie niet direct weer opduikt
o dan zit t er dik in ja je had t over 3 letters was de naam van m dan bas? hij heeft eerder opgelicht met de naam bastiaan n.l