Ach volgens een man bij ons in de plus wel.. Die vroeg zich af in welk schap ik onze zoon had gevonden....... En onze dochter is soms weleens zo erg vervelend dat ik weleens denk: ik verkoop je maar dat zullen meerdere moeders weleens hebben?? Trouwens als ze voor die prijs te koop zijn dan is het een koopje!
Dat zal voor mensen die geen kinderen kunnen krijgen een uitkomst zijn... Zal veel verdriet besparen! Maar idd een koopje zeg!
Eigelijk ook stom dat ze er niet bijzetten dat het om het tijdschrift kinderen gaat, maar wel leuke publicatie en reclame zo
geweldig. misschien kan ik onze dochter ruilen voor een ander exemplaar, 1 zonder extreme drifbuien ik geef onze dochter altijd gratis weg, hahahaha
Ik zeg hier weleens, "ik zet ze in de supermarkt met een prijssticker op hun hoofd". Maar als je er dan weer zo weinig aan overhoud, houd ik ze toch veel liever zelf
ik riep altijd als ik nog een kleine krijg koop ik die wel bij de hema maar moet dus blijkbaar bij de appie zijn.
Pfff, als ik dat had geweten, dan had ik er niet een zelf gemaakt. Want deze moet er binnenkort nog uit. Een hoop meer werk dan even langs de Appie rijden...
hahaha deze vraag kreeg ik laatst ook bij de plus! door een politieagent die even wat boodschapjes deed en achter me stond in de rij.. in welk schap ik mijn meiden had gevonden!! helaas ze zijn uitverkocht, het waren de laatste 2