Koude voeten... Wat doen jullie eraan ?

Discussie in 'De lounge' gestart door linda84, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Het is weer zover. Altijd maar die ijskoude voeten. Ook in mijn leren laarsjes heb ik koude voeten. Wie heeft er DE tip voor koude voeten ? Ik zag al laarsjes met lamswol erin maar ik vond 250 euro wel erg duur.

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Je voeten elke avond masseren zodat de doorbloeding goed op gang komt?

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wisselbaden voor je voeten? Is goed voor de doorbloeding en verder doe ik zelf altijd van die lekkere dikke huissokken aan thuis.

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Deze tip kreeg ik van een collega. Ze loopt altijd mee met de carnavals optochten en had dan ijskoude voeten. Ze doet nu elke keer inlegkruisjes in haar schoene. Weet niet of het helpt. Haha.
    Thuis lekker warme sokken aan of die sokken die in de magnetron kunnen heb ik ook zijn echt heerlijk.

5. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik heb bijna de hele winter twee paar kousen aan. 1 gewoon paar en daarover fleece sokken. Gelukkig vallen mijn winterlaarzen (met wol) nogal ruim en passen ze dan net perfect.
    Er bestaat ook van die voetencreme die warm word als je hem smeert, maar ik weet de naam niet. Ook nog nooit gebruikt ondanks altijd koude voeten.

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Zorgen voor een goede doorbloeding, warme sokken, schoenen die niet te strak zitten, en droge voeten (ademende schoenen, thuis alleen op sokken/ruime pantoffels lopen).

7. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vloerverwarming en 's avonds een glas rode wijn ;)

8. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    100% katoenen sokken.

9. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb pantys aan met een paar sokken en lekkere zeeman sloffen.
    Heerlijk warm.

10. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik gebruik dikke sokken van de zeeman als "pantoffels". Deze trek ik gewoon aan over mijn gewone sokken. Lekker warm

Volgens mij heb je van Hansaplast (of misschien ook wel een huismerk van de drogist) een creme om warme voeten te krijgen. Heb het zelf nog niet gebruikt, vergeet het steeds te kopen. Denk er altijd pas aan, wanneer ik koude voeten heb... ;)

Wij hebben vloerverwarming, is ook lekker voor de voeten

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik gebruik dikke "oversokken" thuis. Heb anders ook altijd ijspegels.

12. Amare

Amare Niet meer actief

Wat ik doe aan mijn ijsklompen?
    Opwarmen aan mijn man :D

13. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Dat hou ik voor 's nachts :D ... Als meneer slaapt en ik erbij kruip ... Is ie gelijk wakker en weet ie dat ik erbij lig :D.

14. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Die vloerverwarming lijkt me wel wat ;) ik hoorde ook over lamswollen sokken, maar ik ken niemand die man breien.

Sokken die in de magnetron kunnen ? Waar kan ik die kopen ?

15. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik heb crocs met een bontje erin haha zeer fout maar wel lekker warm :)

16. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

17. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    insmeren met creme of vaseline wil ook weleens helpen, bij mij tenminste wel :)

18. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik heb van Ikea zo een kussen waar je je voeten in kunt stoppen. Heel erg warm. Mij iets te warm, dus gebruik em heel weinig.

19. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Uggs, zowel pantoffels in huis als buitenlaarzen. Ik wil niets anders meer. Inmiddels zijn beide paren bijna 4 jaar oud, dus ik vrees dat ze deze winter niet gaan redden. Ben dus al geld op zij aan het leggen voor in ieder geval een paar laarzen.

20. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43

Ja echt Uggs!!! Ik kan ook niet zonder. De mijne gaan het 6e jaar in en zijn nog prima. Je moet wel de echte hebben. Kijk eens op marktplaats!
    Heb van de week splinternieuwe shabbies gekocht van een meisje due ze te klein had gekocht. 100 euries ipv 250. Ik bedoel maar!!!

Deel Deze Pagina