pakketje van de buren

Discussie in 'De lounge' gestart door tweety25, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wow booey dan zou mijn gang gelijk onbegaanbaar zijn

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Niet alleen jouw gang... die van mij dus ook :D ... en ik had het heel onhandig bij de trap staan... postbode had ook niet gewaarschuwd dat het grote pakketten waren, anders had ik gelijk nee gezegd. Ken die beste mensen niet eens! Moet je nagaan wat ik voor anderen allemaal over heb! ;)
    Maar na 3 weken in de gang en ik er 3x heen geweest was om die mensen te waarschuwen, was bij mij de maat ook vol hoor. Spul laten ophalen. Bewuste buurman kwam 2 dagen later. Toen zei ik dat hij te laat was (hallo, na 3 weken!), dat ik het spul had laten ophalen, dat ik geen opstal ben. Ik ga het ook niet meer doen ook, voor mensen die ik niet ken... wie weet wat er allemaal ingezeten kan hebben.

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

😱😱 wat erg!
    Vind dat echt schandalig.. Vind dat je het nog lang hebt bewaard.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja ik ook.... maar ja, je wilt ook niet gelijk een muggezifter zijn hè...;)
    maar na 3 weken vond ik dat ik die rechten wel had opgebouwd...:D

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Pfff ik ben blij dat ik makkelijke buren heb :). Ik bestel zo vaak wat waarvan ik weet dat we niet thuis zijn als het geleverd gaat worden. We werken allebei en op onze vrije dagen zijn we ook veel weg dus is sowieso lastig. En bij bv de h&m weet je het ook nooit. Maar onze buren nemen het gerust aan en als ik het een keer vergeet op te halen, komen ze het wel brengen. En wij brengen hun pakketjes als we ze bv thuis zien komen. Werkt ideaal! Waarom zo moeilijk doen...

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    De postbode zal misschien wel bewust niet gezegt hebben dat het 3 pakketten waren. Wie weet waar bij allemaal aan de deur is geweest voor Hij bij jou kwam😉
    Maar belachelijk dat hij pas na ruim 3 weken kwam om het te halen

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    En waarom zou je als je moet tekenen een kruisje zetten in plaats van je naam? Wat is het nut daarvan?

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hier kan dat niet eens, je naam wordt gevraagd en genoteerd. Teken dan niet.

9. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ach waarschijnlijk zijn ze gewoon heel druk. Ze halen het heus wel op. En anders breng je het toch even? Ik zou daar echt geen probleem van maken, ook niet na een aanvaring. Je bent er immers al eens weer aan de deur geweest.

Een pakketje van mij heeft vannacht geloof ik ook bij de buren overnacht. Soms heb je zo'n dag dat je echt geen paar minuten over hebt.

10. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Dit is wel heel erg.

11. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier ligt er ook wel eens pakketje van de buren wat langer en andersom ook, buurvrouw zegt dan wel eens als ik het kom halen 'het ligt er al een paar dagen' maar vaak is dat nog maar 1.5 dag en ben ik al aan de deur geweest maar dan waren ze er niet of hoorden de bel niet...en als zij een pakketje komt halen en ik doe niet open is het later 'je was wel thuis', dat denkt ze dan omdat de tv aan stond maar dat is dan de radio voor de honden, betekent niet dat ik thuis ben. Maar jee, heb liever hun als buren dan jou in dit geval....breng het pakketje gewoon en neem niks meer aan als het je zoveel irriteert ;)

12. Janna

Janna Fanatiek lid

Dit.

En dit.

Wat een gedoe om niks zeg! Bel aan en geef het pakket. Kost je minder tijd en negatieve energie dan alle je nu aan dit topic hebt besteedt.

Al vind ik die pakketten van 1.5 kuub die 3 weken bij Booey hebben gestaan wel heel erg! Dan heb je er echt hinder van dat ze het niet op komen halen. En die mensen moeten toch geweten hebben dat ze iets groots besteld hadden en dat dat in de weg zou staan. Dat vind ik asociaal en dan begrijp ik heel goed dat je het op een gegeven moment terug laat sturen.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Het is niet zozeer om het pakketje op zich maar omdat ze verder niks met die mensen heeft toch? Ze heeft er een aanvaring mee gehad en ja dan reageer je ook anders op hun pakketjes.

Gewoon wegbrengen deze keer en duidelijk zeggen dat het de laatste keer was, weten jullie allebei waar je aan toe bent.

14. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Wat een drama om een pakketje. Mensen kunnen het ook druk hebben en de meeaten tnt mannetjes lijken wel anafabeet want een dokters hadnschift is nog moeilijker te lezen... Wat ben ik blij dat ik lieve buren heb en met de andeeen waar mee ik slecht contact heb neem ik ook de pakjes van aan zie ik dat ze thuis komt geef ik het af.... Kleine moeite!

15. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dan had ze het moeten weigeren als ze haar buren niet mag, het is haar niet in de handen geduwd, ze is niet gedwongen oid.

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hier net zo hoor! Als ik zie dat ze thuis zijn gekomen breng ik het pakketje gelijk even heen. Kleine moeite groot gebaar :) ook bij mensen die ik niet zo aardig vind :)

17. 2jees

2jees Niet meer actief

Ze heeft het geprobeerd toch maar ze halen het niet op en ja, normaal zou dat geen punt zijn denk ik, wel als je iemand niet mag.

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak

Als je iemand niet.mag zeg je toch tegen de postbode dat je het niet aanneemt?

Aannemen en dan zo kinderachtig doen. Kom op zeg!

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nee hoor, ze is niet langs geweest. Tenminste in haar eerste bericht kan ik het niet uit opmaken en de rest van haar berichten die ik heb gelezen (misschien 1 gemist?) stond het er ook niet in.

En als je echt iemand niet mag, moet je het ook niet aannemen ;)

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Haha, wat dat betreft had je na een paar dagen die rechten al :p

Deel Deze Pagina