pakketje van de buren

Discussie in 'De lounge' gestart door tweety25, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megacarls

megacarls Niet meer actief

Oh dat is vervelend inderdaad.
    Ik haal het meestal meteen als ik een briefje vind. Of ze zien me aankomen en komen er zelf al mee aan. Maar we hebben dan ook wel hele lieve buren. Ik verwacht zo'n pakketje ook altijd wel en wil het ook graag snel hebben meestal. Dus ik wil zoiets meteen afgehandeld hebben.
    Ik vind het inderdaad ook niet zo beleefd om het niet op te halen (binnen een dag of zo, volgende dag kan evt nog maar daarna moet het wel weg zijn).
    Ik heb ook een keer een pakketje gekregen van de andere buren. Best een flinke doos en ze kwamen het maar niet halen. Verschillende keren aan de deur gestaan en dan was er niemand thuis. Maar dan sjouw je wel met een zwaar en groot pakket heen en weer dus op een gegeven moment ook mee opgehouden. We vroegen ons al af of ze dan echt nooit thuis waren.
    De keer daarop kregen we weer een pakket en het was de afzender die me stoorde. Het was een zwanger-cadeau-doos van prenatal en dat was kort na de geboorte van L*. Dat ding heeft ook echt lang in de gang gestaan en had hem bijna buiten geschopt. Ik heb toen niet de moeite genomen om hem te brengen maar had ik het achteraf, geweten om wat voor pakket het ging en hoe lang het in mijn huis zou staan, het niet aan willen nemen. Persoonlijk, als ik wist dat zo'n pakket werd afgeleverd bij mensen die net hun baby zijn verloren zou ik hem daar zo snel mogelijk weghalen. Ik stelde het niet op prijs.
    Maar goed.... Pakketjesdrama uit....

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bij mensen die zo onbeschoft zijn, ga ik vaak overdreven beleefd doen om extra te stangen haha. Dus de volgende keer dat hij iets komt halen, zeggen: alstublieft meneer Huppelduif, hier is uw pakketje. Graag gedaan hoor! Ik wens u een heel fijne dag verder! :D

Deel Deze Pagina