nu word ik toch benieuwd waneer die van mij komt! ahaha. kan iemand hier een foto maken hahaha ben niet een beetje nieuwschierig nu
Ha! Ik heb hem dus ik weet lekker hoe die eruit ziet.. Geintje Zo is het een leuke verrassing als je een pakketje krijgt! Anders weet je al precies wat erin zit...
Ik heb hem gisteren ook gekregen (heb 10 weken meegedaan), stond raar te kijken dat de postbode een pakketje voor me had terwijl ik niks verwachte! hihi Maar het is zeker een leuk gebaar En idd de tas stinkt echt...pfff Heb foto gemaakt, die zal ik ff uploaden
Hier ging vanochtend inderdaad ook de deurbel. Ik had hem al niet meer verwacht. Bah, hij stinkt enorm en ligt hier dus in de bijkeuken tot ik m weer aan durf te raken. Is maar goed dat je hem na de eerste 3 maanden pas krijgt . Hier was het niet de post maar echt een koeriersdienst.
Ja, bij mij ook, die cadeautjes zaten gewoon bij het nieuwe krat. Eerste keer kreeg ik dat boek en een Dick Bruna Mepal set met een bordje, bekertje en bakje die we nog steeds met veel plezier gebruiken. Tweede keer had ik voor de dvd gekozen, toen kreeg ik geen Mepalset meer, helaas.
Maar hoe controleren ze dan hoe lang je mee hebt gedaan? Ik moet bijvoorbeeld mijn kannen naar een ophaalpunt brengen. Ben het nu al 2 keer vergeten Gelukkig wel genoeg kannen meegenomen dus kon gewoon doorgaan en heb alles de keer erna ingeleverd. Maar er is dus niemand die staat te scannen ofzo haha
Wij moesten als we het wegbrachten een kaartje eraan hangen met naam/code denk dat ze het zo controleren? Maar vriendin van me heeft ook meegedaan en die deed soms 2 weken niets inleveren en heeft hem ook gewoon gehad.
Zou ik die tas ook nog krijgen dan, ben benieuwd. Ik heb vanaf week 5 meegedaan... Moet wel zeggen dat ik een besteksetje heb gekregen en bordjes enz. We'll see
Ja klopt, moest ik bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Kaartje met huisnummer eraan. Maar nu hoef ik dat niet. Gewoon zo de bak in zeg maar
Ik kreeg een ketting (of armband) en een nachtlampje en nu dus de tas. De andere kado's waren hier al niet meer is verandert.
Ohh ik kreeg een mooie armband haha.. Ach ik deed het omdat ik ongepland zwanger raakte, maar ik ook weet hoelang mensen er soms over doen.. en hoe moeilijk het soms allemaal is.
Ik heb me aangemeld en maandag komen ze langs. Vorige zwangerschap niet meegedaan maar nu dus wel! Ben blij dat ik iets terug kan doen voor meiden waar het niet allemaal zo soepeltjes bij verloopt.