Zet je het balkje voor of achter je boodschappen?

Discussie in 'De lounge' gestart door megacarls, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megacarls

megacarls Niet meer actief

Ik ben van mening dat je nadat je je boodschappen op de band hebt gelegd afsluit met zo'n balkje.
    Ik doe het tenminste altijd erna en kan me er soms ook wel een beetje aan 'storen' (groot woord) als mensen dat niet doen en ik dus (oh de moeite) 2 keer een balkje moet leggen.
    Het gaat nergens over, ik weet het, maar ik vind het gewoon iets wat je doet voor degene die na je komt.
    Wat vinden jullie? Begin je met een balkje? Of eindig je met een balkje?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

allebei.
    net welke er wel of niet ligt.

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    OMG echt niks beters te doen? sorry hihi. ik eindig soms met een balkje, begin soms met een balkje en soms allebei. ik kan me er totaaaaal niet druk om maken. word er ook niet extra moe van gelukkig om het 2x te doen.Nee sorry ik heb gelukkig belangrijkere dingen om over na te denken. ;)

4. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Soms beide, omdat diegene voor mij ook te beroerd is er een balkje tussen te leggen ;) Ik leg altijd een balkje achter mijn spullen ook al is het maar 1 ding :)

5. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ik heb het idee dat ik meestal twee balkjes neer moet leggen. Maar ja ik sluit wel altijd af met een balkje.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Voor en achter, omdat zo'n ding neerleggen blijkbaar altijd teveel energie kost voor degene voor mij.

Ik vind dit wel een grappig onderwerp. Mijn vader heeft het er ook weleens over, die maakt zich er zo kwaad in dat hij per definitie weigert een balkje voor zijn boodschappen te leggen (en dan doet degene voor hem het vaak wel :p)

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    whaha echt joh?:D nee ik kan me echt niks bij voorstellen dat iemand dat irriteert of wat haha:D ik denk er helemaal niet bij na:)

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Ja, bést irritant inderdaad.
    Jíj bent klaar met je boodschappen neerzetten, doe dan ff zo'n.ding er achter?

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, maar m'n vader wordt sowieso altijd boos van dingen waar ik niet bij stil sta haha. Best een heethoofd. :p Ik moet altijd wel om 'm lachen.

10. misa

misa Niet meer actief

Hihihi herkenbaar! Ik vind eindigen met balkje.

11. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Opzich vind ik het niet erg om te doen, maar wel als je dan die mensen per ongeluk aantikt omdat je bij zo'n balkje probeert te komen en je dan een geirriteerde blik krijgt. Nu ik zwanger ben heb ik dan zin om ze een tik te geven, maar ik tel gewoon tot 10 :D

12. minon

minon Niet meer actief

Haha grappig onderwerp. Ik eindig met een balkje.
    Waar ik me wel aan erger is als ik met de wagen ben en dus overal boodschappen heb liggen, dat mensen achter mij al beginnen hun boodschappen erop te stapelen terwijl ik onder de wagen nog eens stapel heb liggen bijvoorbeeld. Wacht gewoon ff tot ik een balke neerleg.

13. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik eindig ook met een balkje.

En over ergerende vaders gesproken.... ik hoor mijn vader altijd mopperen over dames (het zijn altijd vrouwen), die alvast hun portemonnee in hun handen hebben, en dus met maar 1 vrije hand de boodschappen op de band leggen, dat gaat zo langzaam! :)

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Soms vraag ik het ook hoor: sorry, mag ik er even bij om het balkje te pakken???
    Meestal is het dan van: oh sorry! :D

Ach, druk maak ik me er niet om maar kan idd ook echt wel is denken: is het nou zo'n grote moeite het balkje even neer te leggen?

15. Janna

Janna Fanatiek lid

Dit. Ik stoor me er niet aan als ik er twee moet leggen. Lekker boeiend. ;)

16. Janna

Janna Fanatiek lid

Dit vind ik inderdaad wel irritant.

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik vind het meer storend, als mensen de boodschappen niet direct weer inpakken en wachten tot ze betaald hebben en pas daarna gaan inpakken.
    Dan is de lopende band vol en kan ik mijn boodschappen over de kassa heen aanpakken van de cassiere.

18. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik leg hem niet altijd achter mijn boodschappen. Pas als iemand achter me komt staan, vele bedanken me er dan wel voor :)..

Moet zeggen dat ik me ook irriteer als mijn voorganger geen balkje heetft neergezet, best stom hihi

19. Verox

Verox Niet meer actief

Nooit over nagedacht eigenlijk.
    Ik leg wel regelmatig balkjes. Maar of ik het ook altijd doe???
    Is maar net hoe het uitkomt, of ik gemakkelijk bij de bakjes kan...

Ik zorg in ieder geval dat het duidelijk is voor de cassiere.

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik leg hem achter mijn boodschappen met de simpele beredenering dat ik geen zin heb om de boodschappen van de volgende klant te betalen dus ik leg een balkje neer. En als er voor mij geen balkje ligt vraag ik me ook altijd af of de klant voor mij dan ook mijn boodschappen wil betalen? Is nog nooit voorgekomen trouwens (dat ze voor me betaald werden haha)

Deel Deze Pagina