Hoi, Heb iets stoms gedaan. Vorige week heb ik iets besteld bij de Mango en ben mijn huisnummer vergeten in te vullen. Nu ontvang ik vandaag een verzendbevestiging dat het pakketje is verstuurd, maar zonder dat mijn huisnummer er vermeld bij staat. De naam op het pakketje is mijn meisjesnaam en die staat niet op mijn voordeur. Weet iemand wat er met het pakketje zal gebeuren nu? Liefs!
als je een track en trace code heb zou ik even post nl bellen en het doorgeven. Zij kunnen het dan doorgeven aan de bezorger lijkt mij?
Ligt aan je bezorger, iniedergeval hier wel. Ik heb eens wat ontvangen met daarop alleen de naam en straatnaam, geen huisnummer geen postcode, en de plaats stond er wel op maar verkeerd geschreven. Nu is het hier maar een dorp. Ons kent ons
Ok, bedankt meiden! Ik heb ze gemaild en ik ben benieuwd. Hoop niet dat ik voor de kosten hoef op te draaien.
Je kan Mango ook bellen en deze doorgeven. Vaak sturen ze alvast een mailtje dat het pakket is verzonden, terwijl de boel aan het einde van de dag door Postnl wordt opgehaald. Kan je aan de hand van de track & trace het pakket al volgen?
Nee dat gaat niet zo. Onbestelbaar is onbestelbaar Maar in een kleinere gemeenschap kennen mensen elkaar beter dus dan zou een postbode het wel kunnen zien aan de naam en straat.
Vind het trouwens ook wel slordig van Mangoo dat ze iets zonder huisnummer maar klakkeloos versturen. Dat ze daar geen extra controle op hebben bedoel ik. Ze kunnen bij een dergelijke controle dan toch even de koper bellen/mailen van joh wat is je huisnummer?