Hoe hebben jullie dit gedaan en hoe geef je aan wie er uitgenodigd is voor het Diner? Ik vraag mezelf dit af hoe dit moet namelijk.
Inderdaad 2 verschillende teksten.. Sommige doen de kaart neutraal maar doen er voor daggasten een los briefje bij. Dit vond ik niets dus hier 2 teksten..
Wij hadden 2 kaartjes, één voor avondgasten en één voor receptie gasten. Daggasten kregen van ons een los 'VIP' kaartje erbij
Wij hadden ook 1 kaart en dan losse bijpassende kaartjes erbij. Wij hadden trouwens 3 veries. Receptie,avondfeest en dessertbuffet. Ik weet dat het in ned wel iets anders is.
Wij hadden 1 kaart en voor de daggasten deden we er een alart briefje bij dat ze de gehele dag uitgenodigd waren en hoelaat ze bij mijn huis verwacht werden.
Hier gewoon 2 versies gemaakt. 1 voor de daggasten en 1 voor de gasten die alleen s avonds uitgenodigd werden.
Wij hebben vorige week besteld voor iedereen hetzelfde kaartje en een VIP kaartje voor de mensen die de hele dag zijn uitgenodigd, dit zijn er bij ons niet veel dat scheelt misschien
En hoe zit het met het diner? Want niet iedereen van de ceremonie is bij het Diner aanwezig namelijk. Alleen familie...
wij hebben een kaart laten maken waarin de uitnodiging staat voor het ja-woord. hierbij aparte kaartjes voor dag-gasten en feest-gasten. Nog een paar weekjes!! succes met het beslissen. Groetjes wish
Wij hadden twee kaartjes, en verder alles hetzelfde.... Alleen eindigde we met 'we hopen dat je om 12 uur bij .... wil zijn, om de hele dag met ons te vieren' en voor de avondgasten 'we hopen dat je om 8 uur bij .... wil zijn om met ons het glas te heffen'.