pakketje

Discussie in 'De lounge' gestart door popje, 8 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    gister middag lag een briefje van de TPG post dat er een paketje klaar lag bij de postbank.

dus ik vandaag uit mijn werk ging ik er heen. mega druk natuurlijk. maar uitendelijk na 30 min werd ik geholpen. dus ik gaf het briefje aan de baliemederwerker. ze haalde het pakketje op en vroeg mij legidimatie bewijs. dus ik liet mijn rijbewijs zien he.

zegt ze van je krijgt het niet mee omdat het op mijn man zijn naam staat. ik zeg van wij zijn GETROUWD hoor. maar omdat deze nog net nieuw was heb ik mijn naam nog niet veranderd. dus ik mijn pin pas laten zien daar staat wel mijn man zijn achternaam op, kan niet. ik ben overal gemachtig maar dit kreeg ik niet mee. nu moet ik een handtekening hebben van mijn man om het pakketje mee te kunnen krijgen. :(

had ook zijn paspoort mee, zei ze van ja die ken je wel gevonden hebben of zo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

ach ja nu maar een handtekening vragen aan mijn mannentje en dan morgen maar weer naar de postbank :cry:

2. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    haha oke zij moeten zich aan de regels houden maar waar is het beetje vertrouwen in de mens gebleven en het af en toe wat door de vingers wat dat betrefd je had zoveel info bij je dat is toch geloofwaardig, maar ja regels zijn regels natuurlijk maar wel balen!!!

Liefs Janna

3. Niet meer actief

'Wij nederlanders beginnen het steeds normaler te vinden om abnormaal behandeld te worden'
    Wie kent deze reclame niet?! Maar ze hebben daar toch een goeie mee!

4. Janna19

Janna19 Actief lid

16 mei 2006
    147
    1
    0
    Groningen
    haha die zit inderdaad, een goeie sandra

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ging het om een legitimatiezending van de bank ofzo waar alleen je man voor kon tekenen op vertoon van een legitimatiebewijs?
    Er zijn zendingen die alleen aan de geadresseerde uitgereikt mogen worden, opdat na eventueel overlijden anderen niet aan de haal kunnen gaan met een bankrekening.

6. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    op het briefje van TPG stond niks alleen zijn naam en het adres
    en waar het op gehaald kon worden.
    en niks verders van af het getekend moest worden of zo
    ik mag het wel op halen alleen wel toestemming van mijn man

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hoe moet je nou bewijzen dat je toestemming van je man hebt?
    Vervelend dat je nou 2x heen moet.

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    [/quote]
    Hoe moet je nou bewijzen dat je toestemming van je man hebt?
    Vervelend dat je nou 2x heen moet.[/quote]

op de achter kant kan hij tekenen en zeggen dat ik of iemand anders heb op kan halen of mag op halen van mijn man

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Nou volgens mij heb je echt een muts getroffen daar bij het postkantoor, een paspoort van je man is niet voldoende omdat je die ook gewoon op straat gevonden kan hebben, maar een handtekening plus een stukje tekst van hem op dat papiertje is wel oke? Jij kan toch net zo goed die handtekening gezet hebben?
    Ik zeg: in elkaar schoppen dat mens!!!!!!!!!!
    :D
    Nee hoor grapje, maar ik vind dat je raar behandeld bent.

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    mijn man is weg tot na het weekend
    heb hem nu ook gezet zijn handteking
    ga morgen WEER er naar toe

11. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, en zo krijgen zij wat ze willen en jij wat jij wilt!!!!!

Heel herkenbaar. Heb het ook een keer gehad bij het postkantoor. En dit terwijl het niet eens om een waardevol pakket ging of zo.

Maar goed, ik denk altijd maar zo....Ze willen hun werk grondig uitvoeren :( ;)

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

HAHAH Popje jullie zijn zeker niet in gemeenschap van goederen getrouwd ;)

13. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    wij zijn getrouwd in gemeenschap van goederen ;)

ach ja, en dan nog vind ik het een beeetje vreemd

14. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    ja dat heb ik ook hier.
    Alle aangetekende post of pakketjes krijg ik niet.
    Gister kwam een aangetekende brief, de postbode aan de duer zegt: Meneer moet zelf tekenen.
    Och ik raak eraan gewend, je bent getrouwd en mag niks van je man in ontvangst nemen.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik werk voor het Cito en krijg regelmatig aangetekende stukken met eindexamens. Hier kan IEDEREEN met het briefje voor tekenen, vind ik nog steeds gek. Als toevallig iemand anders aan het briefje komt, dan kunnen ze dus mooi met de toekomstige eindexamens aan de haal gaan.

16. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Voor gewone aangetekenden mag iedereen vanaf 12 jaar die de deur open doet, tekenen.
    Aangetekenden waar alleen de geadresseerde voor mag tekenen, komen niet zoveel voor.

@Loeki2: Kunnen er zoveel mensen de brievenbus openen?

Deel Deze Pagina