pakketten bezorg service

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 16 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Omdat ik niet opknap en dus toch niet kan shoppen maar online moet bestellen.

Overigens nu vandaag een leveringsbevestiging van een andere post leverancier ontvangen
    DHL stond nog steeds op planning te maken en had douglass een tweede mail gestuurd. Geen reactie van hun maar wel direct daarna een andere leverancier die vandaag langskomt!

2. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    DHL is hier ook totaal geen favoriet..meerdere keren problemen gehad. (Levering andere straat bij mensen die ook niet thuis waren hebben ze in schuur gezet, 3 dgn erna stond die vrouw aan mn deur, verkeerd afgeleverd en geen briefje..of levering 3 huizen verderop zonder briefje, levering buiten de aangegeven tijden etc) ook gewoon zeggen ze geweest zijn (voor ophalen pakketje wehkamp) terwijl dit niet zo is geweest (camera)

Post.nl laat laatste tijd ook meer steken vallen erg ruw word er omgegaan met pakketjes (half open of flink ingedeukt).

Meestal voor dingen die ik snel nodig heb vlieg ik toch liever even naar de winkel.

3. Zusterke

En pakketje is binnen! ☺️

4. Zusterke

Wat ik fijn vind is een afhaalpunt zoals bij bol.com. Hoef niet thuis te blijven en ben er zo langsgereden.

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.169
    10.678
    113
    Gelukkig maar! Hier niet, de bezorger kon het blijkbaar niet vinden, en stuurt het dus terug met "foutief adres". Ben ik mooi klaar mee.

Zusterke vindt dit leuk.
  6. Zusterke

Wat een gedoe... succes

7. Deliana

Deliana Niet meer actief

Zou even contact met DHL opnemen....
    Ik heb een pakket wat sinds 1 december de status ‘Planning wordt gemaakt heeft’.
    Pakket lijkt nu zoekgeraakt. Was bijna 200,- dus heel erg fijn. Heb net de nota opgestuurd, hopelijk gaan ze het bedrag vergoeden....

8. Milafay

Milafay Actief lid

6 feb 2014
    120
    32
    28
    hier ook drama met DHL, Ik wacht al 4 dagen op een pakket van Wehkamp. Elke keer staat er dat het die dag bezorgt wordt, maar dat gebeurd niet.

9. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Ik wacht al op mijn pakket sinds dinsdag van post.nl maar het is van hun radar verdwenen. Vaarwel 200 euro. Er staat bezorgd op de site wat niet zo is.

10. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Contact opnemen met de winkel waar je het hebt gekocht. Die is verantwoordelijk en moet volgens mij jou een nieuw product op sturen.

11. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Het is een particulier en die hebben daar geen zin in...

12. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Dat is dikke shit. Heb je het verzekerd laten versturen?

13. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Nou hier ook dikke drama met het thuisbezorgen door DHL.
    Voor ons ook een reden om niet meer bij een webshop te bestellen waarbij ik
    niet de keuze heb om het bij een parcelshop te laten bezorgen.

Afgelopen Zaterdag weer 2 pakketjes kwijtgeraakt waaronder een pakket
    met medische hulpmiddelen van mijn man.
    Bel je met de klantenservice krijg je de vraag of ze het niet toevallig bij de buren hebben afgeleverd.
    Nee mevrouw want ik zit met uitzicht op mijn voordeur en ik zie het busje zo de straat door racen.
    Kijk ik 1 tel later op mijn t en t code,staat er bezorgd.

Volgende advies,omdat wij in een wijk wonen met verschillende straten die beginnen met
    President zou het kunnen dat hij bij een ander is bezorgd.
    Wilt u anders even in de wijk kijken of het daar geleverd is?
    Ja hallo de bezorger kan toch wel lezen zeker en wij zijn de enige straat waar de huisnummers zo hoog oplopen dus heeft ook geen zin.

Deel Deze Pagina