Ik lag lekker op bed kon namelijk niet slapen is keek een beetje uit het raar en opeens uit het niets zag ik een licht het leek heel erg op een vallende ster maar was wel heel dichtbij en duidelijk erg bizar te zien Hoe snel ik het licht zag hoe snel die ook weer weg was Iemand dat wel eens gezien Het was ook best groot
Ik heb het ooit gezien bij schiphol tijdens het autorijden, een grote bol en nee het was niet zoeen chinees ding. Ze worden orb genoemt google maar eens.
Nee dat klopt. Deze en afgelopen dagen zouden er veel meer vallende sterren te zien zijn dus ik denk dat het een ster was.
Afgelopen nacht was een sterrenregen, waarschijnlijk heb je gewoon een heel mooie vallende ster gezien Heb je wel een wens gedaan???????
Hij was echt zooooo mooi en ja heb een wens gedaan voor de zekerheid hihihihi hij was echt zo mooi en vel
je eitje die kwam aangevlogen hhahahahaha....dom he... Maar ik denk idd een vallende ster!! Nou ik denk wel dat ik weet wat je gewenst hebt
Hihihihi zal het een vliegend eitje hihihihihihihi als me temp morgen weer hoog is dan heb ik me ei op dag 15 gehad
ja idd vannacht was het weer zon vallende sterren nacht, ik heb ze niet gezien, was meer in de tv haha. Maar schijnt eens in de paar jaar te zijn dat er zoveel te zien zijn. Maar het was ook erg bewolkt dus zoveel kon je ook alweer niet zien denk ik. Dus ik weet wel zeker dat het zo iets is geweest wat je gezien hebt. Dan mag je trouwens een wens doen he
Vannacht was idd meteorietenregen,ik heb rond middernacht staan kijken met mijn dochter,was super mooi!! Schijnt vannacht weer verder te gaan.