Hallo Ilja, Ik geef op het moment nog volledige bv, maar wil al een tijdje langzaam afbouwen! Ben denk ik al drie weken aan het proberen de fles te geven! Ze heeft het de eerste week gepakt, heeft tussendoor koorts gekregen drie daagjes, was helemaal uit der hum daarna, heeft na 5 maanden wel ineens de speen (pakte ze ineens, werd daar gelukkig weer heel rustig van), maar pakt nu dus de fles niet meer! Wordt boos, draait der hoofdje om, om zo mijn borst te zoeken en wordt s'nachts ook weer wakker, wat ze voor de koorts niet meer deed! Kan het zijn dat ze de voeding niet lust, ze neemt wel af en toe een slok en gaat er dan op zitten kauwen en daarna wordt ze boos! Ik geef nu Nutrilon, kan het de smaak zijn, zou ik een andere voeding moeten uitproberen? Het breekt me nu een beetje op om zo en weer de avondvoeding te geven en dan ook weer s'nachts! Heb je tips voor me, want ik weet het even niet meer nu?!? Alvast bedankt!
Misschien moet je eens even een ander de fles laten geven. Dan ruikt je kleine meid jouw geur ook niet. Ik denk dat je wel vol moet houden als je de fles wilt geven....anders denkt ze steeds ik krijg toch wel weer de borst. Soms moet je als moeder zijnde ook even niet in de burt zijn als de fles door een ander gegeven wordt. Persoonlijk denk ik niet dat het aan de voeding ligt. Maar als jij wel dat idee hebt is het proberen van andere voeding waard. Blijf volhouden....en de aanhouder wint. Ilja
Ik ga zeker vol blijven houden! En ik zal vandaag mijn vriend de fles laten geven, dat is wel een goeie tip misschien! En over die andere voeding ik weet het niet hoor of dat zo is, dacht er aan! Bedankt, hoort het van me als het gelukt is!