Vlek verwijderen, hulp nodig!

Discussie in 'De lounge' gestart door noa2, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mijn man heeft het voor elkaar gekregen om een fles kwastenreiniger te laten lekken in de zitting van de joolz 😡😡😡.

Iemand tips hoe je dit het beste schoon kan maken? Volgens mij is het een soort van terpentine.

De zitting mag op 30 graden en handwas worden gewassen....

2. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zou eens in de supermarkt kijken bij dat hg spul.
    Die kleine busjes.
    Hier laatst heel veel smeer op een jas, met zo een hg busje was het weer zuiver

4. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, dat is ook wel slim ja!
    Mijn man heeft hem nu in bad gelegd, maar ben bang dat het er daar niet van uit gaat....

5. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Was het nog nat toen hij 'm in bad legde? Misschien droogt 't gewoon vlekloos op? Anders inderdaad HG, m'n man had laatst dikke plakken hars (van planken) op z'n veel te dure jas.. Beetje HG hars-verwijderaar en in de wasmachine en geen vlekje meer gezien. Schrok me dood toen hij zo thuis kwam, die jas was nog geen 2 weken oud, maar wel een paar honderd euro..

6. noa2

noa2 Bekend lid

11 jan 2015
    707
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was nog wel nat, ga hem er straks uit halen. Hopelijk is de geur er uit!

Pfff snap dat je geschrokken bent zeg!!!! Gelukkig maar dat alles er uit is!!

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hg vlekverwijderaar is een ronde pot.. Dan moet je m in bad leggen en dat van dat spul oplossen en daarna wassen met dat spul. Zelfs wijnvlekken uit mijn bank gegaan en grote bloedvlekken na een ongeluk.

Deel Deze Pagina